BMW-Coupe Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hehe, må bare fortelle dette Skal prøve å holde det kort : Jeg kresjet - Statensvegvesen målte fart utifra skader på bil osv, til 132km/t i en 80 sone. Skaffet advokat - Jeg og advokaten fikk en ekspert ifra Tr. heim til å gå over målingene til svgs. Han fant fram til at det var mellom 110 og 115 som var den egentlige farten. Jeg tillsto 115 til poilitijuristen, etter å ha nektet alt først. Noen dager etter på fikk jeg brev om at jeg fikk 7800kr i bot og 2 prikker. Ble altså ingen rettsak. Føler meg utrolig heldig. Gikk tilsammen 2mnd og 2 uker uten lappen.(6mnd siden kresjen) 115 i en 80 sone er jo greit d, med tanke på at 116 er grensen. Etter at jeg nektet alt i et rettsmøte ble det sagt at jeg skulle få 9mnd, og 30 timers samfunnstraff. Veldig glad for at jeg slapp unna den altså Påminnelse til alle sammen, kjør forsiktig! Blir veldig hjelpesløs uten førerkort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer er vel på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Takk Takk, en utrolig lettelse å på en måte "vinne" saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Grattis ja Men er ikke sikkert du er så heldig vær gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer er vel på plass Vel, nå ville jeg ikke gratulert noen som kjørte uaksomt å krasja. Men er sikkert supert å få lappen tilbake å slippe samfunnsstraffen. Før du tipser andre om å kjøre forsiktig, du skal ikke ta å tenke litt over det selv først da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer er vel på plass Vel, nå ville jeg ikke gratulert noen som kjørte uaksomt å krasja. Men er sikkert supert å få lappen tilbake å slippe samfunnsstraffen. Før du tipser andre om å kjøre forsiktig, du skal ikke ta å tenke litt over det selv først da? Og her kommer den klassiske bimmers sytinga, selfølgelig. Joda, jeg gratulerer jeg, hva vet vel du om kræsjen? For alt vi vet, ble han presset utav veien av en annen bil, på ei rett strekke. Så før du kaller ting uaktsomt, finn ut hva som virkelig gjorde at han smalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Påminnelse til alle sammen, kjør forsiktig! Blir veldig hjelpesløs uten førerkort! ja jeg gikk ak uten lappen i 15 måneder forferdelig. kræsja i 80 sone jeg å statens vegvesen kom fram til 157jeg fikk meg advokat for å få dokumentene som ble sendt til min onkel (eks ekspert) på fartsmålinger av spor å han sa de kunne godkjenes for 173 så jeg løp så og si til politistasjonen å godkjente at jeg hadde kjørt i 153 fikk 15 måneder uten lappen 21 dager inne( ikke bot) for 157 i 80 sone å forbikjøring på dobbelsperre felt ser meg selv som heldig men er jo selfølgelig idiotisk å kjøre slik som jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 GRATTIS MANN! Må være herlig, som å få igjen leggene sine etter å ha blitt amputert av staten ellerno, hehe. Alt med måte, også kjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Der kan dere se, det nytter å kjempe i mot Gratulerer så mye, der må jeg si du var heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer er vel på plass Vel, nå ville jeg ikke gratulert noen som kjørte uaksomt å krasja. Men er sikkert supert å få lappen tilbake å slippe samfunnsstraffen. Før du tipser andre om å kjøre forsiktig, du skal ikke ta å tenke litt over det selv først da? folk gjør feil det viktige er at folk lærer av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå