dutten Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 skrape kost og pledd ligger baki min pleddet ligger forøvrig der hele året ^^ må jo ha noe og ligge på når du skal pilse på stranda og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 spade, tau, skrape, spylervæske, sovepose, røyk, og gps er alltid i min bil på vinterstid:) har forøvrig også falck-medlemskap.. Men det har jeg aldri fått bruk for, heldigvis:) Gleder meg til snøen kommer, det er koselig å kjøre på snøete veier, UTEN salt:) natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Ingen som bruker kjetting på boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Låsspray: Fantastisk nyttig for deg som ikke har sentrallås når låsemekanismen fryser. Mye bedre enn lighter. Låsolje: Sprutes inn i nøkkelhullet med jevne mellomrom hele året, spesielt etter at du har brukt låsespray, som har en uttørrende effekt. Er du flin med låseoljen, kan det hende du slipper å bruke låsesprayen i det hele tatt. Låsolje og låsspray anbefales IKKE å bruke, da dette skader låssystemet, samt fjerner fettet som er på låsemekanismen som skal forhindre at låsene fryser. Kan vel brukes ved nødstilfeller,men ikke til vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå