Gå til innhold

Min ny innkjøpte 323i baur

karsten
 Share

Anbefalte innlegg

uq9mwwa0g29tjjlvk998.jpg

zjda5umcc1yfwb8zig07.jpg

sg2ld0iehjsy65i6aggf.jpg

Flere bilder kommer utover.

Motor er dugelig slitt. men dette er det minste problemet.

står 227+km på tellerern men litt usikker. blir også sakt bil er bygget om i fra 318 bauer til 323i i 94 på ett bmw verksted oppover i landet ett sted( skal prøve å få sjekket dette) Trenger litt TLC men det kommer. jakter på servo og noeb nye dør trekk+++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E21 baur cab er sjelden vare, og her har du skaffet deg et kurrant eksemplar ser det ut som. ta godt vare på denne bilen :) Blir nok ikke mindre verd etterhvert ;) Morro og ha en bil som ikke mange andre har :)

Kan jeg spørre hva du måtte gi for den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjenner til denne bilen fra før? reg.nr PN74111. kristiansand bil, importert i 1986. bygget om i norge til 323i. har vert oppe i vinstra en tur før den kom ned til oslo. Fant bildene på bmw klubben, en bror til en som kaller seg M535Trond har hatt den der tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en spennende bil. Tror man må være litt spesielt interessert for å falle helt for Baur, da den er en "elsk eller hate"-bil. Men når du får rettet opp i de tingene som er litt slitne og får tak i krysseik- eller Alpinafelger, så heves den mange hakk. Borbet A passet ikke helt på denne, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjenner til denne bilen fra før? reg.nr PN74111. kristiansand bil, importert i 1986. bygget om i norge til 323i. har vert oppe i vinstra en tur før den kom ned til oslo. Fant bildene på bmw klubben, en bror til en som kaller seg M535Trond har hatt den der tror jeg.

Trond har solgt sin M535 så kaller seg ved sitt vanlige navn nå. Bror til Trond Solberg på Vinstra som har hatt denne har jeg en mistenke om ja. Kjenner Trond, men ikke broren. Tror de bildene du har funnet er fra kjente trakter i Gudbrandsdalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...