Gå til innhold

Tøff E36 Touiring 3.0i 24v. Masse nye bilder 1 innleg 16/12


Bambo
 Share

Anbefalte innlegg

tja..

Liker bedre E30 som sladdebil jeg da.

Men får se hva som skjer.

Jeg for min egen del driver starter A/S om dagen, så litt tynt med tid og kr til bil.

Men vurderer selge E30 touringen samt en del Opel stash og motorer.

Så får en se om noen av de kr evnt går til turbo bygg på den her.

Trengs vel å litt kr til E30 sedanen min, den er nesten klar for lakk. Bare få meg tak i komplett M-tech 2 først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er billig.

Hvordan gikk det å borre opp en motorblokk i alu? Det er vel stålforinger i dobbelvanos motoren. Ble det satt i større stålforinger etterpå? Holder selv på å gjøre klar en E36 med ca 230 hk. Men det drar ut i tid.

Lykke til med salget. Ville tro at denne bilen skulle ha kostet i alle fall 20.000 kr mer.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du anledning til å legge ut litt flere bilder av bilen? eventuelt litt motor bilder og diverse?

Står her ennå.

Må nok 60 000kr på bordet om den skal selges.

La den ut på autodb i fjor vinter for 75 000kr å hadde super respons, men feiget fra salg da..

Har lagt ut ett par av de andre bila jeg har å vurderer selge de å beholde den her heller.

Bygge turbo på den å bruke den som bane/leike bil.

Er ett sjukt morsomt leiketøy det her, som er skikkelig skrudd sammen.

Kan ta ett par bilder i morra da jeg skal opp der bilen står lagret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gardemoen er nærmeste store ;) 20 mil hit derfra ca.

Er en flyplass her som heter Leirin, men kun fly til og fra oslo omtrent herfra.

Ingen store eller små feil.

Er lillebror som er eier av den her.

Å var vel en fra forumet her å skulle hente den i Jula. MEn hadde med seg 16" vinterdekk til den. Å det var som jeg har skrevet tidligere i tråden for smått til å få på forran.

Ikke noe innbytte her i hele tatt. Å ihvertfall ikke i noe Mr2...

Lillebror har kjøpt seg S2 med ca 500hk på hjul, å har ett par biler til så har ikke mye bruk for flere biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...