Yngvejos Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Selger min 520i touring. Mye nytt de siste 2 årene: Bærearmer, casterstag, styresnekke, hjelpesnekke, parallelstag, stabilisatorledd, traversforinger, stabilisatorforinger bak. Bilen fikk montert nye Bilstein sprint dempere og FK senkefjærer for ett par måneder siden. Sommerhjul: Originale Alpinafelger. 8,5x17 og 9,5x17. Disse ble sandblåst og pulverlakkert for 1 år siden, og har derfor noe grov finish. Dårlige dekk. Originale 15" felger med greie sommerdekk. Vinterhjul: BMW/BBS 16" med 2 uker gamle Continental viking contact 5 dekk. Kan selges med bilen for 5000 ekstra. Jeg har ettermontert en Webasto bensinvarmer på den som sørger for varm motor og coupe både morgen og ettermiddag uten å være avhengig av stikk-kontakt. Pris 29 000 inkludert årsavgift for 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Pris og km? Edit: jeg trenger briller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Pris og km?Edit: jeg trenger briller! Haha. Edit: Jeg greier ikke å se noen km-stand jeg heller. Om ikke hukommelsen har sviktet helt, har den gått mellom 250 og 260k. Alle understellsdelene har blitt byttet etter 215 000km som den hadde gått når jeg kjøpte den. Det er powerflexforinger i travers og casterstag. Slenger med ustyrsliste i samme slengen: Aircondition (fungerer ikke fordi gassen lekker ut. Kompressoren er i orden). El-vinduer forran. Pioneer cdspiller med usb inngang i front, 10" cerwin vega sub i reservehjulsbrønn, Infinity 6,5" komponentsett med egen forsterker. Ellers har den "Hifi-pakke". Airbag ABS Avtagbart hengerfeste To sigarett-tenner uttak i baksetet. Rullegardin over bagasjerommet. Webasto. Digital klokke med utetempmåler (montert etter at interiørbildene ble tatt) M-tech girkule med lys. Skinnbelg på håndbrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hei! er det m50 eller m20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hei!er det m50 eller m20? Jeg har aldri hørt om M20 i en touring..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Har eg sitt dinna bilen på stord? e da gul folie du har i lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Han bur på tittelsnes og har vel jobba ein del på stord, så faren for at det e denna e jo stor. Og ja det e folie. Sorry for at eg blanda meg inn Yngve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 hei!er det m50 eller m20? Det er m50 med vanos. Bilen er sen 92 modell, så den har den motoren som kom i 93. Har eg sitt dinna bilen på stord? e da gul folie du har i lyktene? Det kan nok stemme. Jeg pendler til Aker stord hver dag. Det er gul folie på nærlysene. Svart folie på blinklysene (de er i utgangspunktet hvite). Langlysene er sorte hellalykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Tittelsnes ja, då blei eg forbikjørt av deg der for nokre veker sio, kjøre ein kvit e30. Kunne tenkt meg bilen, men min bedre halvdel er ikkje så glad i e34 desverre :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Tittelsnes ja, då blei eg forbikjørt av deg der for nokre veker sio, kjøre ein kvit e30. Kunne tenkt meg bilen, men min bedre halvdel er ikkje så glad i e34 desverre :S Synes å huske en hvit e30 nedover flystripa mot Valevåg. Var det deg? Bare å begynne å manipulere den bedre halvdelen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hei!er det m50 eller m20? Det er m50 med vanos. Bilen er sen 92 modell, så den har den motoren som kom i 93. Har eg sitt dinna bilen på stord? e da gul folie du har i lyktene? Det kan nok stemme. Jeg pendler til Aker stord hver dag. Det er gul folie på nærlysene. Svart folie på blinklysene (de er i utgangspunktet hvite). Langlysene er sorte hellalykter. ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Da var meg ja Får ta ein alvorsprat me ho ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Pen E34! Så nesten litt ganster ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Ikke gule koni på denne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå