Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte bare å minne på at poleringspodukter kan fryse og ødelegges hvis det fryser... så har du husket å ta ditt inn? mitt ble tatt inn for 1 måneds tid siden...

Skrevet

Det meste har stått i klesskapet (og etterlatt ca null plass til klær hehe ) i hele sommer, men har hatt en del stående på et uisolert loft. Det kom inn i hus på onsdag, så nå står de trygt og godt og koser seg i romtemperatur :D

Skrevet

Jepp, men de blir ikke tatt inn for å oppbevare de varmt, fordi bilen er solgt og da trenger jeg igrunn de ikke. Men fikk tips i å polere snowboardet for å hindre snø i å klebre seg. Så da kom de til nytte uansett! Og orker ikke å gå ut igjen med de, så de blir stående inne denne sesongen...

Skrevet
Jepp, men de blir ikke tatt inn for å oppbevare de varmt, fordi bilen er solgt og da trenger jeg igrunn de ikke. Men fikk tips i å polere snowboardet for å hindre snø i å klebre seg. Så da kom de til nytte uansett! Og orker ikke å gå ut igjen med de, så de blir stående inne denne sesongen...

heheh... første jeg gjorde når jeg kjøpte nytt brett, var å polere det, så når jeg skulle skru på bindingene, skle de av :-P hehe...

Skrevet

heheh... første jeg gjorde når jeg kjøpte nytt brett, var å polere det, så når jeg skulle skru på bindingene, skle de av :-P hehe...

OT: Jeg orket ikke skru av bindingene da, får bli til våren igjen!

Hvilket brett kjører du ?

Skrevet

jeg kjøpte nytt så de var ikke montert ;-) ehhmmm... nå hukser jeg ikke helt åssen type og hvilke bindinger og sko, men brettet er et nidecker brett... 6.3 legacy tror jeg det var

edit: slikt

så var bindingene sorte med gull spenner og en gull ørn på, og helt sorte sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...