///Mysild Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 tenkte bare å minne på at poleringspodukter kan fryse og ødelegges hvis det fryser... så har du husket å ta ditt inn? mitt ble tatt inn for 1 måneds tid siden...
Ad|oS Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Det meste har stått i klesskapet (og etterlatt ca null plass til klær hehe ) i hele sommer, men har hatt en del stående på et uisolert loft. Det kom inn i hus på onsdag, så nå står de trygt og godt og koser seg i romtemperatur
code13 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 takker for tips. får håpe det ikke er ødelagt da, etter ett par kvelder med 6-8 minus.
Spiff Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 jepp, har alt lagra trygt inne nå, kjekt med vitrineskap man ikke fikk solgt
Marius2002 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Jepp, men de blir ikke tatt inn for å oppbevare de varmt, fordi bilen er solgt og da trenger jeg igrunn de ikke. Men fikk tips i å polere snowboardet for å hindre snø i å klebre seg. Så da kom de til nytte uansett! Og orker ikke å gå ut igjen med de, så de blir stående inne denne sesongen...
bmwkizn Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Mine produkter er plassert i esker og befinner seg nå på gjesterommet
///Mysild Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Jepp, men de blir ikke tatt inn for å oppbevare de varmt, fordi bilen er solgt og da trenger jeg igrunn de ikke. Men fikk tips i å polere snowboardet for å hindre snø i å klebre seg. Så da kom de til nytte uansett! Og orker ikke å gå ut igjen med de, så de blir stående inne denne sesongen... heheh... første jeg gjorde når jeg kjøpte nytt brett, var å polere det, så når jeg skulle skru på bindingene, skle de av hehe...
Marius2002 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Jepp, men de blir ikke tatt inn for å oppbevare de varmt, fordi bilen er solgt og da trenger jeg igrunn de ikke. Men fikk tips i å polere snowboardet for å hindre snø i å klebre seg. Så da kom de til nytte uansett! Og orker ikke å gå ut igjen med de, så de blir stående inne denne sesongen... heheh... første jeg gjorde når jeg kjøpte nytt brett, var å polere det, så når jeg skulle skru på bindingene, skle de av hehe... OT: Jeg orket ikke skru av bindingene da, får bli til våren igjen! Hvilket brett kjører du ?
///Mysild Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 jeg kjøpte nytt så de var ikke montert ehhmmm... nå hukser jeg ikke helt åssen type og hvilke bindinger og sko, men brettet er et nidecker brett... 6.3 legacy tror jeg det var edit: slikt så var bindingene sorte med gull spenner og en gull ørn på, og helt sorte sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå