Odd-M Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Jeg har originale xenon i nærlysene, så det er kanongod belysning de nærmeste 50-60m uansett. Det tar forøvrig opp mot et halvsekund før de originale lysene har maks styrke. Kombinert med å polere opp de forferdlige dårlige lykteglassene av plast BMW har kommet med de siste 10-12 årene, så regner jeg med dette blir bra, bare det teknisk sett er brukbare saker.
Flextron Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 http://am_application.osram.info/publish/index_en.htmlher finner du info om alle pæretyper til din bil.. bytta nettopp til 55 watts xenon i lang lysene.. sykt bra lys.. Kjøpte mitt kitt fra www.megalys.no Passet pærene direkte i sokkelen eller måtte du modifisere? Hvis jeg har skjønt det riktig er alle xenonpærer 35W, men de såkalte 55W-kitene inneholder i tillegg en ballast for å få korrekt forbruk slik at man ikke får feilmelding? Pærene passa rett inn .. var litt trangt men det gikk uten modifikasjoner... bare kjøp pærer som har samme sokkel.. ballast må du ha til både 35 og 55 watts pærer.. Jeg har orginale xenon i nærlysene, og 55 watts i langlysene.. grunnen til at jeg valgte 55watts i langlysene er pga det gir bedre lys..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå