GangstaP Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Tenkte jeg måtte lage meg en liten tråd om min nye bil. Har alltid drømt om å kjøre E46, men som student ordner ikke alltid alt seg som en selv vil. Kom over en grei 320D som stod i Arendal, og la E36 325i caben ut for salg. Heldigvis gikk den fort, så ble det tur ned til Arendal for å hente gliset. Forrige eier hadde montert M-tech II front og M-speil. I løpet av de siste ukene har jeg fikset: (X) 19" M5 ET35 med Vredestein Sessanta (X) Senket 35/30 med fjærer fra KW (X) Led angel eyes fra Umnitza med fade in/fade out funksjon (X) Led facelift baklykter (X) AC Schnitzer bakrutesenker (X) List på bakluka ( ) Clubsport splittere kommer i posten i løpet av uka (X) Øyenlokk (X) Understellsbehandlet og tatt all rust Fremover håper jeg å få: ( ) Foliert bilen matt sort - ble inspirert av code13 ( ) Bygge anlegg ( ) Tone rutene helt frem ( ) M-tech 2 bakfanger ( ) Eksos Legger ved noen bilder av den gamle caben (savn) og den nye 320d-en. Skal ta noen bilder av den i dagslys også. Må bare bli ferdig med eksamenene mine. Så slik ut da jeg hentet den: Pr.dags dato Gamle bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Se her ja:D Mye lik min det her:P Bilder av intriør? Gratulerer med en meget, meget flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Takk for det. Ser meget bra ut din også ///Kristian. Skal få tatt noen skikkelige bilder av interiøret og bakfra en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Så meget pen ut den der Gratulerer med ny bil da Hvor store er de felgene som står på nå? Pen gammle bilen din også, ved første øyekast så det ut som den hadde en VELDIG lang antenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Felgene er 19" med 225/35/19 Måtte ha 225 for ikke å subbe med senk og ET35. Hehe, la ikke merke til det før du sa det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Grattis med fin bil og rett motor! Billig i drift.. det merker jeg nå som jeg kjører bensinbil i vinter ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Her var det mye riktig. Ser ut som du har truffet utrolig bra med senk, felger og innpress. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Som han over sa Digga felgene og senken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ja, jeg merker det at den er billig i drift. Bruker ingenting i forhold til 325-en. Den drakk jo som en tørst ørkenvandrer. Takk for positive tilbakemeldinger. Senken sammen med felgene ble helt perverst bak. Noen i Stavanger-området som skal være med å foliere bilen eller? Så hjelper jeg tilbake. Tror dere matt sort blir bra på denne? Litt alá prosjektet til code13, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Sweet ride Du må legge ut flere "per dags dato" bilder av bilen!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 gratulere med ny bil! ser bra ud dette! kan verme å se på når du legge folie på bilen hvis d hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ja, skal få lagt ut flere bilder pr.dags dato, samt interiørbilder Får Clubsport splitterne i morgen, så da skal jeg få tatt noen bilder. Hehe, eller jeg kan se på deg når du folierer min bil YearPlaze.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hehe! jojo, men ikkje klag på mg hvis alt bler lagt opp ner eller någe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Her er tre dårlige bilder tatt med mobilen. Beklager kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Hey! Gratulerer med en flott bil! Satan så store felger Nice Det blir bra med matt-svart på denne Kan bli litt vanskelig å foliere speila bare, runde former er litt vanskelig. Du må også få deg instrumentringer og sportspedaler, gjør seg masse. Noen updates? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå