Gå til innhold

E30 Varmeaparat blåser kaldt!

E30 Andreas
 Share

Anbefalte innlegg

heisann,

har et problem med at jeg aldri får varmeaparatet mitt til å blåse skikkelig varmt, kan blåse varmt i et minutt kanskje, og så kommer det kald luft, akkurat som om vannet i registeret ikke blir byttet ut? vrir litt fram og tilbake fra kaldt og varmt og så kommer det litt varmt igjenn? har luftet kjølestystemet mange ganger så kan ikke være det?

varmeaparat krana er elekstronisk på e30 om jeg har skjønt det riktig? hvordan fungerer dette i forhold til bryteren? kan noe av dette være ødelagt?

hvis noen har vert borte i dette før så vær så snlill å hjelp meg :P er rimelig irriterende :P

mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok hvem skal på hvem da? fra termostat huset (den lange slangen) til? øvre eller nedre? håper det er dette jeg har gjort feil :P

Andreas

Prøv å koble om da, så viser det seg jo fort om du koblet feil først eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har byttet om på slangene, og nå blåser det varmt som f... :D de må ha vert feil når jeg kjøpte bilen også for nå blåser det skikkelig varmt. :D

(grunnen til at jeg ville vite hva som var riktig før jeg byttet var fordi det er utrolig trangt å komme til med aluinnsuget)

Takker for all hjelp :) Andreas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...