E30 Andreas Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 heisann, har et problem med at jeg aldri får varmeaparatet mitt til å blåse skikkelig varmt, kan blåse varmt i et minutt kanskje, og så kommer det kald luft, akkurat som om vannet i registeret ikke blir byttet ut? vrir litt fram og tilbake fra kaldt og varmt og så kommer det litt varmt igjenn? har luftet kjølestystemet mange ganger så kan ikke være det? varmeaparat krana er elekstronisk på e30 om jeg har skjønt det riktig? hvordan fungerer dette i forhold til bryteren? kan noe av dette være ødelagt? hvis noen har vert borte i dette før så vær så snlill å hjelp meg er rimelig irriterende mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 sjekka den lille sirkulasjonspumpa til kjølevannet? kan fort være den som ikke fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 sjekk termostat og pumpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 hvilken lille sirkulasjonspumpe? termostat er ny og i orden fordi teperatur på motor er helt riktig. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hviss du kobler feil på slangene som skal inn/ut på varmeregister (på torpededovegg) får du kun kaldluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 ok hvem skal på hvem da? fra termostat huset (den lange slangen) til? øvre eller nedre? håper det er dette jeg har gjort feil Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 er det noen andre ting som kan gjøre dette? følere eller noe? Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 ok hvem skal på hvem da? fra termostat huset (den lange slangen) til? øvre eller nedre? håper det er dette jeg har gjort feil Andreas Kommer ann på om du har plast eller alu rør ut av torpedovegg. Finns 2 typer. Søk så finner du svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 plast. har søkt, menn finner ikke? Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 noen? er kaldt andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 ok hvem skal på hvem da? fra termostat huset (den lange slangen) til? øvre eller nedre? håper det er dette jeg har gjort feil Andreas Prøv å koble om da, så viser det seg jo fort om du koblet feil først eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hvilken lille sirkulasjonspumpe?termostat er ny og i orden fordi teperatur på motor er helt riktig. takker for svar står en på innersiden av bilen på sjåførsiden av varmeapparatet. kødden å finne mens den er montert men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 har byttet om på slangene, og nå blåser det varmt som f... de må ha vert feil når jeg kjøpte bilen også for nå blåser det skikkelig varmt. (grunnen til at jeg ville vite hva som var riktig før jeg byttet var fordi det er utrolig trangt å komme til med aluinnsuget) Takker for all hjelp Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå