Estil0 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Takk ! Blir morro og prøve.. Aldri hatt compressor på noen av bilene mine før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 hva slags midtarmlene er det? er det noe som kom originalt med bilen? har ikke sett sånne før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Har ikke sett sånne før jeg heller. Kjøpte det av en lokal tulling her som ikke har peiling på bil. Skulle gjærne likt og vist hvor jeg fikk tak i slike. det er stor oppevaringsboks inni den, og den passer rett neddi originale midtkonsollen. og bygger så man får hele høyden på gamle uthulingene + den ekstra greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Nå har jeg fått bilen oppå grava og begynt smått på og få ned kassa på den. Uff like morro hvær gang og heise ned en stor automatkasse i en liten grav alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Jeg lurer også på om noen vet hva jeg kan fjærne av elektronikken til AUTOMAT. Og hvordan jeg gjør dette lettest. har bygd om noen biler fra aut til man. før, men jeg skulle helst hatt fjernet alt og ikke jumpet kablene som jeg har pleid tidligere. Mvh Torgeir Fauskrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Nå har jeg fått bilen oppå grava og begynt smått på og få ned kassa på den.Uff like morro hvær gang og heise ned en stor automatkasse i en liten grav alene. Du bør ikke være alene på den oppgaven der., automatkassa veier 80kg.. ikke morro å få over deg husk å løsne converterboltene først da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Får god hjelp av noen jekker, og hvis nødvendig kamerater =) Sitter det 3 bolter som forbinner startkrans og konverter på disse som på m50 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Skikkelig tøff denne. Kult at det er flere med den fargen der her på forumet, skal kjøpe en e34 til fredagen som har samme fargen som din. Var litt usikker på hvordan det blei med m-tech og den fagen der, men det ble jo kjempe fint det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Takk ! Var meget usikker selv, men jeg liker og prøve nye ting, og i virkligheten er denne fargen råstilig når den er blank og pen. kledde bred front og mteck bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Nå som jeg driver og plukker ned eksosen, så lurer jeg litt på om jeg skal sveise 2x2,5" strakrør frem til lyd demper også, få frem enda mer av v8 lyden. Noen som har prøvd dette ? blir det for overdrevet ? personlig liker jeg ikke bråk, men litt buldring er gromt og høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Har ikke sett sånne før jeg heller. Kjøpte det av en lokal tulling her som ikke har peiling på bil.Skulle gjærne likt og vist hvor jeg fikk tak i slike. det er stor oppevaringsboks inni den, og den passer rett neddi originale midtkonsollen. og bygger så man får hele høyden på gamle uthulingene + den ekstra greia. Hvis du finner ut hvor de selger slike må du gjerne sende meg en pm Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Itt'no problem ! Synes det var rålekkert og passet rett inn med resten ! noen synes kanskje det ser litt ut som att det er en gamling som eier bilen når de ser det, men jeg er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Har ikke sett sånne før jeg heller. Kjøpte det av en lokal tulling her som ikke har peiling på bil. Sku da bare mangle at du får att no verdifullt av meg, etter all hjelpa jeg har fått av deg, hehe. Men ja, jeg er vel stokk stein dum Nydelig bil du har hvertfall. Blir tullete artig med kompressor! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Flott bil du har der ja. så du har fått tak i 6-trinns med tilbehør? isåfall, skal du montere denne med 750 diff? hva slags mellomaksling skal du bruke? så må du ikke glemme å ta 1000 bilder under ombyggingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Hei og hå ! har ikke fått hentet meg kasse enda. har en på hånda, men jeg får ikke tid til og hente den på en stund, så vi får se om han har den da jeg får somla meg i vei. Jeg blir bruken 6 trinns manuell kombinert med 750 diff, satse på att det går greit. utvendig er diffen lik som på 540, bare annen utveksling. blir en mellomting mellom m5 og 540 diffen ved tanke på utveksling. Skal fyre på med mellomaksling fra manuell 540 om jeg får tak i, hvis ikke så får jeg ett firma som bygger om akslinger til og forlenge min automat aksling Har ikke skjedd mye her den siste måneden, men i slutten av januar håper jeg og få satt i gang prosjektet igjen. og da skal kameraet henge på brystet som om jeg er en fotogen turrist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå