Gå til innhold

Estil0's E34- BMW 540i / Update 25.01.10 montering

Estil0
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke sett sånne før jeg heller. Kjøpte det av en lokal tulling her som ikke har peiling på bil.

Skulle gjærne likt og vist hvor jeg fikk tak i slike. det er stor oppevaringsboks inni den, og den passer rett neddi originale midtkonsollen. og bygger så man får hele høyden på gamle uthulingene + den ekstra greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på om noen vet hva jeg kan fjærne av elektronikken til AUTOMAT. Og hvordan jeg gjør dette lettest.

har bygd om noen biler fra aut til man. før, men jeg skulle helst hatt fjernet alt og ikke jumpet kablene som jeg har pleid tidligere.

Mvh Torgeir Fauskrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått bilen oppå grava og begynt smått på og få ned kassa på den.

Uff like morro hvær gang og heise ned en stor automatkasse i en liten grav alene.

Du bør ikke være alene på den oppgaven der., automatkassa veier 80kg.. ikke morro å få over deg ;-)

husk å løsne converterboltene først da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg driver og plukker ned eksosen, så lurer jeg litt på om jeg skal sveise 2x2,5" strakrør frem til lyd demper også, få frem enda mer av v8 lyden.

Noen som har prøvd dette ? blir det for overdrevet ? personlig liker jeg ikke bråk, men litt buldring er gromt og høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett sånne før jeg heller. Kjøpte det av en lokal tulling her som ikke har peiling på bil.

Skulle gjærne likt og vist hvor jeg fikk tak i slike. det er stor oppevaringsboks inni den, og den passer rett neddi originale midtkonsollen. og bygger så man får hele høyden på gamle uthulingene + den ekstra greia.

Hvis du finner ut hvor de selger slike må du gjerne sende meg en pm :)

Pen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Sku da bare mangle at du får att no verdifullt av meg, etter all hjelpa jeg har fått av deg, hehe. Men ja, jeg er vel stokk stein dum :P

Nydelig bil du har hvertfall. Blir tullete artig med kompressor!

Stå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå !

har ikke fått hentet meg kasse enda. har en på hånda, men jeg får ikke tid til og hente den på en stund, så vi får se om han har den da jeg får somla meg i vei.

Jeg blir bruken 6 trinns manuell kombinert med 750 diff, satse på att det går greit. utvendig er diffen lik som på 540, bare annen utveksling. blir en mellomting mellom m5 og 540 diffen ved tanke på utveksling.

Skal fyre på med mellomaksling fra manuell 540 om jeg får tak i, hvis ikke så får jeg ett firma som bygger om akslinger til og forlenge min automat aksling :)

Har ikke skjedd mye her den siste måneden, men i slutten av januar håper jeg og få satt i gang prosjektet igjen. og da skal kameraet henge på brystet som om jeg er en fotogen turrist :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...