Gå til innhold

Estil0's E34- BMW 540i / Update 25.01.10 montering

Estil0
 Share

Anbefalte innlegg

ok, ja de kan være litt vriene å få tak i disse 6-trinnskassene, men om jeg husker rett ligger det vel en til salgs på "bmw deler selges" akkurat nuh?

jeg fant den. :P

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=139462

hvis det ikke var den du hadde på hånda allerede. ;)

hva slags dim er det på felgene du har på nå? så ut som at de passet veldig bra på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, er ikke noe som flest folk har i bokhylla :P

har snakket litt med han om den ja, skulle egentlig hente den for over 1 mnd siden, men har enda ikke fått tid. er ikke bare snartur til nord trønderlag heller :)

Felgene er noe 9x16 jeg fikk tak i. schmidt greier. med 225 Yokohama IG20 vinterdekk som jeg kjøpte rett før girkassa havarerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. du får si fra om du blir lei av hjula da. ;) kunne tenkt meg andre vinterhjul.

skal du gå for sinterclutch på denne? er det noe du har fra før?

jeg kjøpte en Stage 3+ clutch fra spec som jeg tenkte jeg skulle bruke. det er ikke en pucka sinterclutch, men den skulle likevel tåle gode 800nm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene blir nok ikke solgt med det første :) men jeg lufter de altids for salg om jeg skal kvitte meg med de. synn jeg ikke har fått mere enn ett par turer i den etter jeg fikk de på. utrolig gode dekk selv på slapsbelagt is.

njaa er noe usikker enda, men har fått tilbud fra ett firma som bygger om original clutcher. har god erfaring med cinterbellegg, så tror jeg kommer til og gå for det. tror det var 6 pucha clutch jeg skulle få tilbake av de, men clutch osv, har ikke jeg peiling på. jeg sa att den skulle tåle over 600 hk 700 nm jeg, så fikk jeg pris og noe skriv tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fyre opp noen flere bilder i slutten av måneden tenkte jeg. må bare få gjort noe mere med den, har byttet ut baklysene til noen med hvite blinklysglass. så skal få lagt ut bilde av det også. mere har jeg egentlig ikke gjort på lenge. tror 540'n liker og stå stille jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...