Team_Bmw Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Noen her inne som har erfaringer med bremser fra koed? Kjøpte skiver og klosser(febi bilstein) foran til min 2005 320d, overhalte også calipere, men de hyler noe helt jævli ved nedbremsing,spesiellt i lav hastighet. Har prøvd å ha sånn"jum jum 2000" på baksiden av klossene, men det hjalp fint lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Kjøpte nye skiver og klosser der til min i våres, de hylte noe helt vanvittig ved nedbremsing når jeg kjørte sent.. Ble bedre etter å ha kjørt en stund med de da, men veldig irriterende i starten. Syntes de støver veldig mye også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Får håpe de går seg fort til, har kjørt 1uke nå, men jeg er ikke den typen som bremser så mye Huff, volvobremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Piper endel i starten ja. Kjøpe andre, skikkelige klosser løser det prøblemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå