Gå til innhold

Har et lite vurderringsproblem. Hva synes dere?

Blokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!;)

Pr dags dato i dag så har jeg en Bmw 318 E46 Sedan 1999 modell. Har ikke hatt denne så alt for lenge, og jeg har vært fornøyd med den. Akkurat i disse dager så står den på karroseri verksted fordi jeg ble kjørt på i ræva for 5 uker siden, så den blir om dagen rettet opp og fikset!

Men det jeg vurderer på er om jeg skal selge min E46 og kjøpe meg en E39 med m-optic da jeg har fått litt sansen for de.

Jeg savner jo også sekseren som jeg hadde i min gamle E36.

Men jeg synes også E46 er biler som kan bli pene.

Hva synes dere?

Takker for råd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo noe du selv må vurdere. E39 med M-optikk er jo aldri feil. samtidig som E46 er jo heller ikke det. Men e39 er jo større bil med mere kjørecomfort. Det hadde vert enklere å ta en beslutning hvis du hadde lagt ut bilder og mere info om bilen din,samt de E39 du ser på og vurderer :) se hva du har råd til mht km stand etc.å vurdere mot den du har :) en 520i med 300k på tellern er jo ikke så attraktivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å få slengt ut noen bilder, men jeg har ikke fått tatt så mange bilder av den, og nå står den jo på karosseri verksted ;) hehe

Ok. Men det viktige er å finne en god bil uten rust.som ikke har for lang km. Se om den har fulgt servicer og hvor den kommer fra.(import.evt når den er importert) Og se hva du kan få for pengene :) Og ta en vurdering da :) Er litt enklere når du har noe å sammenligne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenkte ;) evt finne en som kanskje er int i å bytte. Skal jeg ha 5-serie har jeg ikke lyst på motor under 523. Noen som veit om 523 med manuell kasse har lik utveksling som en 525?

vet ikke ang utvekslinga. men prøv å skaffe noen bilder av bilen når den er ferdig. å legg uten en byttetråd under BMW biler til salgs her på forumet. Sikkert noen som kan tenke seg E46 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Heisann!;)

Pr dags dato i dag så har jeg en Bmw 318 E46 Sedan 1999 modell. Har ikke hatt denne så alt for lenge, og jeg har vært fornøyd med den. Akkurat i disse dager så står den på karroseri verksted fordi jeg ble kjørt på i ræva for 5 uker siden, så den blir om dagen rettet opp og fikset!

Men det jeg vurderer på er om jeg skal selge min E46 og kjøpe meg en E39 med m-optic da jeg har fått litt sansen for de.

Jeg savner jo også sekseren som jeg hadde i min gamle E36.

Men jeg synes også E46 er biler som kan bli pene.

Hva synes dere?

Takker for råd! ;)

jeg syns du har feil bil og ville ha byttet :P

jeg syns alt som er mindre en 6er i bmw er for dårlig. og 3 serie med bakdører er heller ikke noe særlig syns jeg. de er penest i cupe.

trenger du bakdører er 5er det fornuftige. 3ere er så små at har du behov for bakdører er bilen for liten uansett syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...