Gå til innhold

BMW 5-serie 520i 1996, 244000 km., kr. 60.000, -

halsen89
 Share

Anbefalte innlegg

Innbytte i billigere er meget interessant!

hvilke bil er av interesse da? Jeg har e34,sedan. Mulig jeg er interessert i å selge god-bilen.

E36 kunne jeg tenkt meg, å bygd om til banebil!

Ok. Hvor mye for bilen ved rent salg da, evt hva ligger budet på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett bud på 60 nå, men har mine tvil om at han har penger.. Kjenner til fyren...

Jeg har jo lagt den ut for 65 da, men får jeg 60 så selger jeg! Har annen bil på hånda så er gira på å få den avgårde egentlig!

Ok, skjønner. Jeg kan fortsatt være interessert men da om bilen min blir solgt først. Liker den jeg har nå, men den går til riktig pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett bud på 60 nå, men har mine tvil om at han har penger.. Kjenner til fyren...

Jeg har jo lagt den ut for 65 da, men får jeg 60 så selger jeg! Har annen bil på hånda så er gira på å få den avgårde egentlig!

Ok, skjønner. Jeg kan fortsatt være interessert men da om bilen min blir solgt først. Liker den jeg har nå, men den går til riktig pris. :)

okey, bare å ta kontakt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes måten du gjør ting på er litt på kanten....jeg vet at du lovet at en kar i fra Oppdal skulle få kjøpe bilen din...han fikk beskjed om at han ikke fikk kjøpe den før Tirsdag,p.g.a at du skulle fikse noe småting.... så får han tekstmelding om at bilen er solgt på søndagen....det er dårlig gjort det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt O.T, men kvar fekk du tak i "leppa" til framspoileren? Kva var prisen?

Der er vel AC shnitzer leppe. Den får du vel kjøpt på gs elle koed :) Mener jeg har sett en tråd her inne nylig under BMW deler selges at en her skulle selge en slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...