Gå til innhold

På jakt etter ny BMW, men hvilken ? 70-80.000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier det meste. er på jakt etter ny BMW om dagen.

Har igrunnen veldig lyst på E46 men budsjettet er vell for trangt for att det skal gå i boks ? 316 og 318 er uaktuelt å det gjør ikke skjanksen bedre for og finne noe overkommelig av E46 :P

Og det gjør heller ikke saken bedre att jeg ikke er hypp på 5-Serie. Så da står vi igjenn med 3-Serie og da er vell E36 det eneste så er innenfor mitt prissikte ? (pen E30 hadde vært gøy men føler det blir for gammelt)

Har E36 320i pr.dags dato. Hvordan er 323 iforhold ? stor forskjell ? :)

Vet 320 er kjedli og kjøre i forhold til 325 etter hva jeg har hørt av folk, har ikke kjørt 325 selv så der kan jeg ikke uttale meg. (Kom gjerne med dine erfaringer rundt dette om du måtte ha det !)

så oppsumert alt i alt så sitter vell igjenn med 325 som en mulighet. Hvordan er det med _strøkne_ 325`er i min prisklasse ? (70-80K) Er dette fult overkommelig ? Har sett ett par til 90-110 men det blir altfor mye føler jeg. E36 er jo generelt forjæævli overprisa :P

(for all del, kom gjerne med alle mulige forslag innen BMW)

takker for svar !

mvh :)

Skrevet

Dumt å ikke se på 5-serie. En kamerat kjøpte i sommer en dønn strøken 1997 523IA med bla Xenon, parksensor, el takluke, el vinduer, cd-veksler, regnsensor, hvite blinkere, klimatronic, multifunksjons ratt og masse mer orginalt utstyr. Alle servicer fulgt, 189 000km og 89 000kr.

En anna kamerat kjøpte 1998 BMW 523IA alt utstyret til den over her, pluss sportseter i sort skinn, orginalt HiFi høytaler anlegg, el solskjerm i bakluke, navigasjon og fjernstyrt kupe varmer. 19" M6 felger, 216 000 km og 80 000kr

Bare noen eksempler på at du får mye rå bil for pengene 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...