Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får man feilmelding på lysa med disse? Hvis ikke hadde det vært snadder å hatt dette i fjernlysa...

Det lurer jeg og på, og hvis så er det bare en liten motstand som skal til ?

Ikke hvis du bestiller 55w, de trekker like mye som halogenpærene, og det blir dermed ingen feilmeldinger ;)

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Får man feilmelding på lysa med disse? Hvis ikke hadde det vært snadder å hatt dette i fjernlysa...

Det lurer jeg og på, og hvis så er det bare en liten motstand som skal til ?

Ikke hvis du bestiller 55w, de trekker like mye som halogenpærene, og det blir dermed ingen feilmeldinger ;)

Haha, beste grunn har hørt :lol:

Nei, får som regel ikke feilmelding, er bare på noen e46 og e39'er man får det. Har aldri hørt om noen som har fått det riktignok. Om du har 35w eller 55w er likegyldig, da det er når kretsen blir brutt du får feilmelding...

Skrevet

Jeg mottok et sett fra VVME for ganske nøyaktig 15 min siden. Jeg betalte 17 dollar i frakt, eller 93,- blanke norske oljedaler. Til slike fraktpriser hadde jeg ikke engang VURDERT å begynne å organisere et gruppekjøp, med alle de problemene og arbeidet det medfører med tanke på organisering og logistikk. Du får ikke sendt den esken med Posten rundt i Norge engang til samme fraktpris.

Skrevet
17 dollar? fikk oppgitt 60 dollar jeg.. hmm

Jeg betalte 59 dollar for kitet pluss 17 og noe veldig smått for frakten. Totalt ca 450,-. Det tok forøvrig under 2 døgn fra jeg betalte til jeg stod med esken i hånda her hjemme!

Kitet var av ekte Kina-kvalitet, forøvrig sendt fra lager i Beijing. Passformen på pærene mot sokler er mildt sagt dårlig, men fikk det montert med å bryte litt mer enn hva jeg tror er godt. Når man slår på med kalde pærer tar det rundt 2 sekund før lyset er bra. Sammenlignet med de originale xenon jeg har i nærlysene blir dette bare latterlig. De pærene lyser maskimalt etter et halv sekund. Fargen skal være den samme som originalt (4300k) men visuelt er det ikke i nærheten engang. Lyset ble dog ekstremt bra bare temperaturen i pæra er der. Alle koblingene er tvilsomt designet og koblingen på ballasten passer ikke helt med kontakten

Pris terningkast 6

Frakt terningkast 6

Passform terningkast 1

Kvalitet terningkast 2 (kun førsteinntrykk)

Alt i alt terningkast 4

Jeg hadde ærlig talt ikke så store forventninger til den prisen, men har gitt det et forsøk. Forventer ikke at det skal vare i åresvis for å si det sånn og når mørketiden her oppe er over røsker jeg dritten rett av igjen. Man får som regel hva man betaler for.

Skrevet

ok, da får jeg undersøke litt mer, monterte H1 i fultlysa på bmw'en min her for ett par uker siden, og da passer alt helt strøkent hvertfall, ikke noe å si på passformen..

Skrevet

VVME skrev forøvrig ned verdien på pakken til 16 dollar uten at jeg spurte om det. Kom dermed under 200-grensen og slapp mva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...