bue Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Får man feilmelding på lysa med disse? Hvis ikke hadde det vært snadder å hatt dette i fjernlysa... Det lurer jeg og på, og hvis så er det bare en liten motstand som skal til ? Ikke hvis du bestiller 55w, de trekker like mye som halogenpærene, og det blir dermed ingen feilmeldinger
S.Arnesen Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Får man feilmelding på lysa med disse? Hvis ikke hadde det vært snadder å hatt dette i fjernlysa... Det lurer jeg og på, og hvis så er det bare en liten motstand som skal til ? Ikke hvis du bestiller 55w, de trekker like mye som halogenpærene, og det blir dermed ingen feilmeldinger Haha, beste grunn har hørt Nei, får som regel ikke feilmelding, er bare på noen e46 og e39'er man får det. Har aldri hørt om noen som har fått det riktignok. Om du har 35w eller 55w er likegyldig, da det er når kretsen blir brutt du får feilmelding...
The StigMeister Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Hvordan er det å koblet til xenon på e39? Jeg fikset det selv på min forrige e36, da både i nær,fjærn og tåkelys.. dette var h1! Har ikke sett på selve lyktene på e39`n..
aloebiz.net Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 H7 på E39! Hvertfall på faceliftlyktene
TurboLag Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 interessant! noen som kan opplyse meg om hvilke pærer det er på e30 facelift? lurer på å hive meg på bestillinga for 2 3000k kit..
The StigMeister Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 H7 på E39! Hvertfall på faceliftlyktene Er h7 samt hb3 på pre-face.. men er det noe vanskeligere og få montert det enn på e36? Var det jeg lurte på
Odd-M Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Jeg mottok et sett fra VVME for ganske nøyaktig 15 min siden. Jeg betalte 17 dollar i frakt, eller 93,- blanke norske oljedaler. Til slike fraktpriser hadde jeg ikke engang VURDERT å begynne å organisere et gruppekjøp, med alle de problemene og arbeidet det medfører med tanke på organisering og logistikk. Du får ikke sendt den esken med Posten rundt i Norge engang til samme fraktpris.
Morty999 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 17 dollar? fikk oppgitt 60 dollar jeg.. hmm
Kobar Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 jeg og en kamerat skal bestille fullt sett til 2 biler, nær,- fjern,- og grøftelys.. når skal bestillingen sendes?
Yeah_dude Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Interessert jeg også! Bare si hva prisen blir for et sett til e39
Morty999 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 send meg en pm dere som trenger så kan jeg fikse pris, så får jeg litt oversikt også..
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Monterte 50 W xenon kit fra vvme.. Ingen feilmeldinger
Odd-M Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 17 dollar? fikk oppgitt 60 dollar jeg.. hmm Jeg betalte 59 dollar for kitet pluss 17 og noe veldig smått for frakten. Totalt ca 450,-. Det tok forøvrig under 2 døgn fra jeg betalte til jeg stod med esken i hånda her hjemme! Kitet var av ekte Kina-kvalitet, forøvrig sendt fra lager i Beijing. Passformen på pærene mot sokler er mildt sagt dårlig, men fikk det montert med å bryte litt mer enn hva jeg tror er godt. Når man slår på med kalde pærer tar det rundt 2 sekund før lyset er bra. Sammenlignet med de originale xenon jeg har i nærlysene blir dette bare latterlig. De pærene lyser maskimalt etter et halv sekund. Fargen skal være den samme som originalt (4300k) men visuelt er det ikke i nærheten engang. Lyset ble dog ekstremt bra bare temperaturen i pæra er der. Alle koblingene er tvilsomt designet og koblingen på ballasten passer ikke helt med kontakten Pris terningkast 6 Frakt terningkast 6 Passform terningkast 1 Kvalitet terningkast 2 (kun førsteinntrykk) Alt i alt terningkast 4 Jeg hadde ærlig talt ikke så store forventninger til den prisen, men har gitt det et forsøk. Forventer ikke at det skal vare i åresvis for å si det sånn og når mørketiden her oppe er over røsker jeg dritten rett av igjen. Man får som regel hva man betaler for.
Morty999 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 ok, da får jeg undersøke litt mer, monterte H1 i fultlysa på bmw'en min her for ett par uker siden, og da passer alt helt strøkent hvertfall, ikke noe å si på passformen..
Odd-M Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 VVME skrev forøvrig ned verdien på pakken til 16 dollar uten at jeg spurte om det. Kom dermed under 200-grensen og slapp mva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå