Hagestande Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hallo. Noen som vet om man kan skaffe seg nye skilter, men UTEN flagg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Viss det er nye typen plastskilt du tenker på, så tror jeg ikke det blir produsert uten flagg. Men det er mulig å skaffe vanlige skilt uten flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 man får spørsmål med eller uten flagg når man bestiller. vil man ha uten så får men skiltet med et klistremerke over flagget. gjore hvertfal det en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg var med og bytte skilter på denne. den har nye skilter uten N og flagg http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19451017 ser også de gammle skiltene vi byttet fra på et bilde eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Okei. Tenker mest på "vanlige", ikke plast. Får vel ringe å høre med bt. Takker for svar, så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg var med og bytte skilter på denne. den har nye skilter uten N og flagghttp://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19451017 ser også de gammle skiltene vi byttet fra på et bilde eller 2. Er de skiltene i plastikk?..fikk beskjed om at de kun var tilgjengelige med flagg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 får man annet enn plast lenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg var med og bytte skilter på denne. den har nye skilter uten N og flagghttp://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19451017 ser også de gammle skiltene vi byttet fra på et bilde eller 2. Er de skiltene i plastikk?..fikk beskjed om at de kun var tilgjengelige med flagg ja. de er plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ok, da vet jeg det Den 7serien var forresten nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 mulig de her no her. http://www.showplates.se/ ganske like vanlige skilter. men de er IKKE lovlige. men vet ikke om man legger merke til at de ikke er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ta kontakt med de her. de lager hovedsaklig til veteranbiler. men de kan nok ordne det du ønsker http://www.latorskilt.no/index.php?mapping=32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ok, da vet jeg det Den 7serien var forresten nydelig! hviss du ser ved 754IL merket så ser du skiltet er plast. verken svarte kanten rundt eller tallet er uthevet. er bare plast skiltene som er helt slette. ja. fin den. gammle M5 felgene mine også var jævlig pirkete han som eide den. så var ikke no tull med den. grunnen til at jeg kjenner han som eide den er litt moro. jeg kom kjørende hjemmover ca 1 på natten. og kjørte forbi rema 1000. da så jeg en 7er. og den begynnte å kjøre. når jeg stoppet hjemme så gikk det 30 sek. så stoppet den bak meg. han hadde sett bilen min. og jeg hadde gjort mye av det samme på bilen min som han ville gjøre med sin. vi snakket ute i gata i 1 time. og så på bilene til hverandre. og etter det begynnte han og gjøre mye av det jeg hadde gjort med min. og han fikk en del hjelp av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ok, da vet jeg det Den 7serien var forresten nydelig! hviss du ser ved 754IL merket så ser du skiltet er plast. verken svarte kanten rundt eller tallet er uthevet. er bare plast skiltene som er helt slette. ja. fin den. gammle M5 felgene mine også var jævlig pirkete han som eide den. så var ikke no tull med den. grunnen til at jeg kjenner han som eide den er litt moro. jeg kom kjørende hjemmover ca 1 på natten. og kjørte forbi rema 1000. da så jeg en 7er. og den begynnte å kjøre. når jeg stoppet hjemme så gikk det 30 sek. så stoppet den bak meg. han hadde sett bilen min. og jeg hadde gjort mye av det samme på bilen min som han ville gjøre med sin. vi snakket ute i gata i 1 time. og så på bilene til hverandre. og etter det begynnte han og gjøre mye av det jeg hadde gjort med min. og han fikk en del hjelp av meg Kanten rundt er uthevet jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ser dumt ut å putte klistremerke over flagget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Jeg har nye skilter,og syns ikke flagget gjør noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå