Gå til innhold

Spiller trøbbel i min e36


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har det problemet med at spilleren tar kvelden ganske så fort... bytta forsterker på subbane mine og spilleren funka eit par tima før den svidde seg. fekk da ny spiller og den varte i 1 min før den svidde seg. bytta da kabla til forsterkeren (54 2mm) lånte da en spiller med en kompis og dette funka bra i 5 daga, da svidde også den spilleren seg :?

har i dag målt spenning på batteriet når bilen står på tomgang og den er 13.9 volt.

noen som har peiling på ka som kan ver problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som skjedde første gongen var at de plutselig blei stilt, så ej trudde at den bere hengte sj opp litt tok inn og ut cdn men de spelte ikkje når den ha starta oppatt.. skrudde so av spillern og etter de starta den ikkje og de begynnte å lukte svidd og de rauk litt. sikkringa bak på spillern va gåand og den gjekk med engong når ej bytta til ei ny.

2 gongen so funka de i eit halvt minutt og den blei svidd.

det blei brukt 16mm2 på forsterkaren fram til då.

bytta so til 54mm2 kabel for oss tenkte at den drog straum gjennom phono kablane fordi den ikkje fekk nokk straum gjennom kablane. dette funka flott i 5 daga (til i går kveld) i går vart de plutselig stillt sånn som skjedde første gongen også lukta de svidd. sjekka då spenninga på batteriet og den va 13.9 på tomgang....

veit ikkje ka de kan ver :?

håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 2 stk spl subba 12" og ei poweracoustik monoblokk. spillern er en Pioneer til rundt 1700.

frontsettet er orginalt og hattehøgtalerene er tatt ut og ledningane er teipet.

det har hendt før at subben og venstre høgtaler fremme ha sluttet å spille slik at det bere er høgre framme som speler, skrur man av og på spilleren funker det igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...