3XXTouring Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Den svarte er peen! Sykt keen på interiøret ditt=) Si fra hvis du vil bytte:P haha! Trist å se vraket! Jeg har slike dørtrekk liggendes Hvor mye skal du evt har for de?
wollabygg Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 Hei og hå! Nissen har vært hos meg med "325ix" emblem til bakluka Er det noen av dere som har emblem på bilene deres, eventuelt vet riktig plassering?
EirikL Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Min er helt nøytral og det skal den få fortsette med. Jeg tror dette er riktig plassering av emblemet på bakluka.
steinarn Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Har en -88 2-dørs IX med svart helskinn som jeg har begynt å demontere,for å ta de små rusthullene som er i golvet.Planen er hellakkering og stort sett originalstand,bortsett fra,tja...har hovedlykter og spredere med gule glass,Azev A i 17" + H&R sitt 50mm senkesett for front som BS har på lager.
EirikL Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Aiai, denne må vi få flere bilder av. Den så meget pen ut.
wollabygg Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 Takk for bildet EirikL. Den sorte så knallfin ut! Du verden så gøy å se at dette kommer flere biler/brukere i tråden. For egen del kan jeg legge til at det er ekstra kos nå, med skikkelige vinterveier Mistenker at jeg har vel gamle dekk, da det slenger og går ganske friskt, men du verden, festlig uansett
wollabygg Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 Nok ett flott eksemplar! Lukter IX-treff av dette
steinarn Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Hei Wollabygg. Her er plassering av emblem på baklokk:
wollabygg Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 Gull Steinarn! Det var dette jeg var ute etter!
wollabygg Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Lav km... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
EirikL Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Den ligner jo litt på min Manglet litt utstyr, men med en slik kilometerstand kan man se gjennom fingrene med mye.
3XXTouring Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 ååå! Har siklet på den lenge.. Selv om det er litt lite ustyr=) Har fått testet IXen en uke på Geilo nå! Blir mer og mer fornøyd=)
wollabygg Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Den er rimelig spartansk ja, men du verden, sikkert artig å ha Tenker det var gull på Geilo. Var ute å herjet i går, utrolig artig.
wollabygg Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Hei IX-karer! Godt nytt år. Er det noen av dere som har testet 9 toms felger på bilene Deres ? Vurderer 9 toms felgene (GS silverline) da disse har ET 35 og ikke ET25 som 7 og 8 toms har... ET skulle da være mer passelig (etter min logikk) men spørsmålet er jo om det blir plass til så breie hjul ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå