Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den svarte er peen! Sykt keen på interiøret ditt=) Si fra hvis du vil bytte:P haha!

Trist å se vraket!

Jeg har slike dørtrekk liggendes :)

Hvor mye skal du evt har for de?

• 1 month later...
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min er helt nøytral og det skal den få fortsette med. Jeg tror dette er riktig plassering av emblemet på bakluka.

rp6wduilz7nph1xk8m5y.jpg

Skrevet

Har en -88 2-dørs IX med svart helskinn som jeg har begynt å demontere,for å ta de små rusthullene som er i golvet.Planen er hellakkering og stort sett originalstand,bortsett fra,tja...har hovedlykter og spredere med gule glass,Azev A i 17" + H&R sitt 50mm senkesett for front som BS har på lager.

7d86ndte85j2aer85v78.jpg

eh5rs5wqtaavvkcj8j3i.jpg

Skrevet

Takk for bildet EirikL. Den sorte så knallfin ut! Du verden så gøy å se at dette kommer flere biler/brukere i tråden. For egen del kan jeg legge til at det er ekstra kos nå, med skikkelige vinterveier :D Mistenker at jeg har vel gamle dekk, da det slenger og går ganske friskt, men du verden, festlig uansett :D

Skrevet

Den ligner jo litt på min :wink: Manglet litt utstyr, men med en slik kilometerstand kan man se gjennom fingrene med mye.

Skrevet

Hei IX-karer! Godt nytt år.

Er det noen av dere som har testet 9 toms felger på bilene Deres ? Vurderer 9 toms felgene (GS silverline) da disse har ET 35 og ikke ET25 som 7 og 8 toms har... ET skulle da være mer passelig (etter min logikk) men spørsmålet er jo om det blir plass til så breie hjul ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...