3XXTouring Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Godt Nyttår! Har ikke testet 9tom men har selv 7 med et25, både sommer og vinter! funker som juling! Går kant i kant med hjulbuer;) Syns det er pent=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander-e Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Noen som vet hvor man kan få taki sportsdempere til ix? Mine er helt utslitt. Vet av senkesett, men mangler dempere. Her er noen bilder av kjerra forresten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvordan er det å senke ix så mye da? Trudde det gjekk hardt utover diverse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander-e Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Det sliter nok på akslingene ja. Men om man tar det litt med ro, og ikke grisekjører så skal det vel holde en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Senke litt går jo, men den røde der var senket ganske ekstremt! 1stk nydelig bilde av min bil.. Som nå blir gjort litt med her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Senke litt går jo, men den røde der var senket ganske ekstremt! 1stk nydelig bilde av min bil.. Som nå blir gjort litt med her og der Flere og bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Ix`n min er ikke helt "ferdig" mangler noe lakk, som vingen min, som er myk, prøvde å lakke den, tok i mykner osv som jeg ble annbefalt å bruke, men sprekker opp som bare faen.. noen som har ett godt råd? Har eeegt ikke lyst til å legge glassfiber på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Hvis det er snakk om en av de originale BMW spoilerne, så blir det jo mye penere å ha den sort (ulakkert), uavhengig av fargen på bilen. Sleng opp et bilde av den, i tilfelle jeg bommer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Det er den orginale ja: ) Ja, klart det, men den hadde falmet så mye, så var rett og slett ikke pen: p Ligger "båtplast" på den nå, sprøyta på med limsprøyte, men sprekker bare, dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ixtouring Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei. Passer m-tech 2 fangeren til vanelig e30 facelift over på ix? For meg ser det ut som det vil passe, men har søkt på google uten og finne ix med den fangeren. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Skal være lik den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Dersom ix'en din er en facelift, passer fangerne rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ixtouring Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Det var godt og høre Det er en facelift ja Har pussa m-tech2en ferdig idag, så er ikke så lenge til det kommer bilde av bilen med fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Lakkerer du dørlistene i bilens farge? Ellers vil det se litt pussig ut iom at de nye fangerne ikke har det sorte feltet som stockfangerne har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå