bmwjones Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Vurderer og selge/bytte min vw boble 1971 mod. Porshe-styling er delvis montert! Ats felger følger med. Holder til i Nordland, på grensen til Nord-Trønderlag. Byttes helst i e30 prosjekt, men kom gjerne med forslag.. Prisantydning 8500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Legger ut bildene for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjones Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Takk for tipset:D Men som du ser sliter jeg litt med dette med bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 etter bildene er lastet opp der du velger bilder. (når miniatyrbilder har dukket opp) Marker det øverste tekstfeltet til vert bilde.kopier og lim inn i tekstboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjones Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 okai, takk skal du ha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjones Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 hehe, Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hvordan er bilen teknisk? Starter den å går liksom? Kun karosseri som trenger jobb? Vert et morro prosjekt til meg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ser ut til å være en 1303... Men de kom vel ikke før i 1973! Har iallefall innfestning til 03 lykter, og macpherson så det ser ut til å være en 02/03, ser også ut som buet frontrute, som tilsier 1303.. Edit: Dashbord og ratt ser eldre ut... Kan det være en 1971 1302? altså, med 1300motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjones Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Er ikke sikkert på når bilen var på veien sist.. men jeg har hatt den igang etter at jeg fikk den hjem, så jeg vet at motoren funker.. ellers er jeg ikke sikker, da jeg har fokusert på karroseri siden jeg fikk den.. Men det jeg kan se er det i all hovedsak karroseriet som er jobben her. Frontrute har jeg ikke, og demperne bak virker veldig slappe, så de må nok byttes for den skal på veien, men det er vel kansje aktuelt med senking før den tid:p Muli det er en 1973 mod, men jeg fikk vite at det var 71 da jeg fikk tak i den. Den er jo breddet, så det er ikke orginale lykkter som skal monteres i disse skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Om frontruten er buet så er den iallefall fra 1973 eller nyere... Har du papirer og slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjones Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 frontruten er ikke buet, og det ble sagt at det står i en 1300, så da er det nok en 1302? Har noen papirer liggende, så jeg kan undersøke det og komme tilbake til det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 frontruten er ikke buet, og det ble sagt at det står i en 1300, så da er det nok en 1302?Har noen papirer liggende, så jeg kan undersøke det og komme tilbake til det:) Jepp..da er det nok en 1302! 1302S har polstret dasjbord, 1600cc motor og sikkert noen andre små forskjeller... Ser iallefall ut som et noenlunde rustfritt prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjones Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 jepp, jeg har tatt det siste av graverende rust, og den har stått tørt så lenge jeg vet. Så det skal være ett overkommelig prosjekt for den som har lyst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 fet.. dumt du bor så langt unna! lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 tykji hællvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå