janerik171187 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 har du el nett med hjeren til 325i? jepp prefacelift, dvs følere på kassa classic Innleggets emne: Re: e30 325ix demonteres og selges i deler, evnt hel Svar med sitat mye for komplett girkasse? solgt Frederick Innleggets emne: Svar med sitat Har du diffen enda ? Dersom den er i god bruksstand kan jeg gi deg 2500 for den ! Utvekslingen på disse pleier å være 4:10 - hva er det på den du har - skal inn i en e28 518i isbane budsjett ! usikker til 2500 så beholder jeg den selv til turbobilen heller FirstPrice Innleggets emne: Svar med sitat Maskin? pris og stand? Kan evnt hente. motor solgt, men har innsug og elnett ennå Valset Innleggets emne: Svar med sitat noen forskjell på pre facelift og facelift bremsekraftforsterkeren? om ikke så er jeg int i den er større enn facelift denne. lk2105 Innleggets emne: Svar med sitat har du framseter og dørpanel venstre side? bilder? har dørpanel, men usikker på type\farge etc veglin Innleggets emne: varmeapparat Svar med sitat hei varmeapparatet mitt fungerer ikke,vifta bråker mye til tider,andre ganger fungerer den ikke! Har du en vifte?? har vifte, men spørs om du har dne lille eller store. sent svar, men har av en eller annen grunn ikke fått mail på nye inlegg her.
rakett Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 heisann, har du sikkerhetsbelte passasjerside foran? Evt førerside. For jeg tror de er like. Mangler det ser du. Da jeg tror jeg er ganske alene på hele forumet her om å være interessert i akkurat den delen, så byr jeg 100 spenn
janerik171187 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 heisann, har du sikkerhetsbelte passasjerside foran?Evt førerside. For jeg tror de er like. Mangler det ser du. Da jeg tror jeg er ganske alene på hele forumet her om å være interessert i akkurat den delen, så byr jeg 100 spenn har det ja. men 100spenn så får dne stå i bilen heller stress å demontere+ kosterm eg 100kr bare å hente den (bensin). 300+frakt så er den din
rakett Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 haha, lættis å gi 300 kroner for en gammel sikkerhets sele. Hvis bilen din står i råde, så kan jeg hente den og skru den ut selv For å si det sånn, det er ingen andre her som gidder å gi en krone for den, så hvorfor du sier nei til det, synes jeg er litt rart. Ender bare med at den blir kasta når du skroter bilen uansett. Men da driter vi i det eller?? Kjører forbi råde ihvertfall en gang i uka, så var derfor jeg spurte deg. Er nok andre e30er som blir demontert her, får spørre en av de da...
janerik171187 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 haha, lættis å gi 300 kroner for en gammel sikkerhets sele.Hvis bilen din står i råde, så kan jeg hente den og skru den ut selv For å si det sånn, det er ingen andre her som gidder å gi en krone for den, så hvorfor du sier nei til det, synes jeg er litt rart. Ender bare med at den blir kasta når du skroter bilen uansett. Men da driter vi i det eller?? Kjører forbi råde ihvertfall en gang i uka, så var derfor jeg spurte deg. Er nok andre e30er som blir demontert her, får spørre en av de da... som sagt, koster meg 100spenn bare det å dra å hente den, siden bilen står i rakkestad. men om du ikke har hast, så kan jeg sikkert ta å demontere den en dag jeg skal bort der bilen er. 150kr evnt ivaffall.
janerik171187 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 da er diff solgt, men har stikkaksler og resta av bakstillinga ennå. har titta på brems, og er nye kalipere bak med tilhørende klosser. framme så er kalipere overhalt såvidt jeg vet, er i bra stand ivaffall. og er nye skiver der og. oljekjøler er og solgt.
janerik171187 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 har og disse frontlyktene om noen er int: strøkne sett bort ifra litt daue fluer etter 100mil kjøring
janerik171187 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 har rattet og stolene der og om noen er int. førerstolen må man nok se over mekanismen som holder opp ryggen litt men passasjerstolen er "strøken"
pedlex Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Selger du fjærbena? 51mm? pris? Svar helst på mail. Pe_dl_ex@hotmail.com
janerik171187 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Selger du fjærbena? 51mm? pris? Svar helst på mail. Pe_dl_ex@hotmail.com solgt,
Bmwe30coupe Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 hvordan er listene rundt vinduene? er de originale shadowline lister eller bare lakkert? hvor mye for dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå