sladjan Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Lurte på det ang. deler fra utlandet ? Org. deler, der man gjerne har like bra tilgang som på gsbildeler(bilder) ? Er jo sånne sider som turner osv, men de selger jo mest performance deler. Kom med noen linker hvis dere har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 http://www.bmwlinks.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 pelicanparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 www.koed.dk takker folkens. skal sjekke ut sidene senere i dag. Koed har jeg blitt veldig skeptisk med i det siste. Det står aldri om delene er original eller ikke osv. Kjøpte grillramma der og syns ikke den er org. tok den dyreste de hadde. passa liksom ikke 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 www.koed.dk takker folkens. skal sjekke ut sidene senere i dag. Koed har jeg blitt veldig skeptisk med i det siste. Det står aldri om delene er original eller ikke osv. Kjøpte grillramma der og syns ikke den er org. tok den dyreste de hadde. passa liksom ikke 100%. På grillrammene står det ganske tydelig om det er original eller ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 www.koed.dk takker folkens. skal sjekke ut sidene senere i dag. Koed har jeg blitt veldig skeptisk med i det siste. Det står aldri om delene er original eller ikke osv. Kjøpte grillramma der og syns ikke den er org. tok den dyreste de hadde. passa liksom ikke 100%. På grillrammene står det ganske tydelig om det er original eller ikke da Ja, riktig. Noen måneder siden jeg handlet. Da kan jeg si det sånn at de sendte meg den uoriginale da, men nå er det vell forsent å klage........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå