Gå til innhold

Min BMW 520ia E60 :)

SiLvEr_
 Share

Anbefalte innlegg

ble handla ny bil forrige uke. har lett lenge etter en slik og da den dukka opp på naboverktedet så var d bare å slå til :D

2004 BMW 520ia med de rette fargene og utstyr. (savner navi, men det får så være). Felgene kompanserer for det :wink:

kmstand: 81.000

85_-1673405282.jpg

85_330815480.jpg

85_1954671051.jpg

85_-428813682.jpg

85_1174259430.jpg

85_1949424024.jpg

Utstyr:

205 Automatgear

216 Servotronic

248 Oppvarmbart ratt

302 Alarm

430/431 Speilpakker

442 Koppholder

456 Komfort seter,

465 Gjennomlastingssystem

494 Varme i seter

502 Lyktespylere,

508 Parkeringssensorer

522 Xenon lys

524 Adaptive kjørelys

534 Automatisk klimaanlegg

540 Cruise Control

640 Telefonforberedt

672 Cd skifter for 6cd

676 HiFi høyttalersystem

Mystic Blau utvendig lakk og sort Dakota skinn innvendig. 20" BBS felger med 245 forran og 275 bak.

M-fanger forran og bak er også handla inn. Noen som vet om det er mye som må endres forran mht plastinnerskjærm, støvdeksel undermotor og slikt for at det skal passe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny bil!;) Gromme felger ser jeg!;)

Har selv kjørt 520, og jeg syns den virket undermotorisert både med autolat og manuell. Lyden var positiv da, rekke6 er jo lekkert!:D

Mulig eier av denne har en annen oppfatning, da jeg føler det kommer litt an på kjørestilen hva man syns om motoren og girkassen! Smak og behag! ;)

Få på m-pakken, så er du i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Gratulerer med ny bil :) Hvordan er motoren sammen med automatkassa?

Mangler mpakken, men den er jo på tur ;)

Shadowline + et nytt ratt. Det du har der er virkelig ikke pent!

Motoren er jo ikke akkurat en racer med automat, men syns den er mye bedre enn med manuell. da jeg ikke synes den var noe behageli å kjøre.

Listene skal lakkes svarte så det blir det og :wink: ang ratt så er det ikke mange fine ratt å få tak i till e60 :cry:

Gratulerer med ny bil!;) Gromme felger ser jeg!;)

Har selv kjørt 520, og jeg syns den virket undermotorisert både med autolat og manuell. Lyden var positiv da, rekke6 er jo lekkert!:D

Mulig eier av denne har en annen oppfatning, da jeg føler det kommer litt an på kjørestilen hva man syns om motoren og girkassen! Smak og behag! ;)

Få på m-pakken, så er du i boks!

Som sagt så er ikke denne bilen kjøpt for at jeg skal ligge sidelengs i lyskryssa. blir turbbilen denna, og kombin med automat så skal bare kilometerne komme på rekke å rad :D

Ja m-pakken ligger å venter :lol:

Se der, den var ikke dum :) Lekre hjul og nydelig farge. Er det samme farge som Julian har på cabben, eller trenger jeg nye briller?

Er samme farge ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...