SiLvEr_ Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 ble handla ny bil forrige uke. har lett lenge etter en slik og da den dukka opp på naboverktedet så var d bare å slå til 2004 BMW 520ia med de rette fargene og utstyr. (savner navi, men det får så være). Felgene kompanserer for det kmstand: 81.000 Utstyr: 205 Automatgear 216 Servotronic 248 Oppvarmbart ratt 302 Alarm 430/431 Speilpakker 442 Koppholder 456 Komfort seter, 465 Gjennomlastingssystem 494 Varme i seter 502 Lyktespylere, 508 Parkeringssensorer 522 Xenon lys 524 Adaptive kjørelys 534 Automatisk klimaanlegg 540 Cruise Control 640 Telefonforberedt 672 Cd skifter for 6cd 676 HiFi høyttalersystem Mystic Blau utvendig lakk og sort Dakota skinn innvendig. 20" BBS felger med 245 forran og 275 bak. M-fanger forran og bak er også handla inn. Noen som vet om det er mye som må endres forran mht plastinnerskjærm, støvdeksel undermotor og slikt for at det skal passe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Gratulerer med ny bil Hvordan er motoren sammen med automatkassa? Mangler mpakken, men den er jo på tur Shadowline + et nytt ratt. Det du har der er virkelig ikke pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Gratulerer med en utrolig flott E60 Denne vil du nok få mye glede av tenker jeg Hjulene var helt riktig til den bilen i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Gratulerer med ny bil! Gromme felger ser jeg! Har selv kjørt 520, og jeg syns den virket undermotorisert både med autolat og manuell. Lyden var positiv da, rekke6 er jo lekkert! Mulig eier av denne har en annen oppfatning, da jeg føler det kommer litt an på kjørestilen hva man syns om motoren og girkassen! Smak og behag! Få på m-pakken, så er du i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Se der, den var ikke dum Lekre hjul og nydelig farge. Er det samme farge som Julian har på cabben, eller trenger jeg nye briller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 God morgen! Gratulerer med ny bil Hvordan er motoren sammen med automatkassa? Mangler mpakken, men den er jo på tur Shadowline + et nytt ratt. Det du har der er virkelig ikke pent! Motoren er jo ikke akkurat en racer med automat, men syns den er mye bedre enn med manuell. da jeg ikke synes den var noe behageli å kjøre. Listene skal lakkes svarte så det blir det og ang ratt så er det ikke mange fine ratt å få tak i till e60 Gratulerer med ny bil! Gromme felger ser jeg!Har selv kjørt 520, og jeg syns den virket undermotorisert både med autolat og manuell. Lyden var positiv da, rekke6 er jo lekkert! Mulig eier av denne har en annen oppfatning, da jeg føler det kommer litt an på kjørestilen hva man syns om motoren og girkassen! Smak og behag! Få på m-pakken, så er du i boks! Som sagt så er ikke denne bilen kjøpt for at jeg skal ligge sidelengs i lyskryssa. blir turbbilen denna, og kombin med automat så skal bare kilometerne komme på rekke å rad Ja m-pakken ligger å venter Se der, den var ikke dum Lekre hjul og nydelig farge. Er det samme farge som Julian har på cabben, eller trenger jeg nye briller? Er samme farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Finfin bil du har der Jan Gunnar :- ) Må få på noe m-tech osv nå ja ! Resten kan bare være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Drømmebil det der da Kan du gi et hint om pris eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Gratulerer med drømme bilen, rå lekker:) få carbon lister invendig nå så blir det bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 da var m-fangern kommet på mangler vippearmene til deksla til lyktespylerne, men de er bestillt så blir montert så snart dem kommer ny frontrute og sotfilm på resten av rutene er neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Pen bil du har fått deg der. Flott farge, og felger M fanger er aldri feil Blei vesentlig mye bedre. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Det er så inn i hesterævva stor forskjell på E60 med og uten M-front! Kjempeflott oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 ja støtter det ble veldig fornøyd selv må vell få tak i sideskjørt også. noen som vet om bolt-on bakpotter med freshe endestusser og lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Bilen er ingenting uten M-front og alt med M-front... Heftig. Og fet farge hadde du på bilen din også - sikkert herlig om sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Gratulerer med fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå