en325ic Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hei jeg tenkte på og bytte høytalerene fremme i dørene, men jeg har telefon så det er 2 kontakter som jeg vil få tilovers! kan man bytte høytalerene og ikke miste telefon fungsjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ja koble på en handsfree høytaller fra et gammelt HF sett for eks. Nokia eller SonyEricsson vil funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 dette er neste løsning og montere inn en extra høytaler? Er det noen her inne som har montert inn BSW høytalere? hvordan var lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Er nok det om du skal bytte til andre høytalere som ikke er dobbelt spolet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå