Gå til innhold

E36 325i på autodb

seff
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, gamle bilen min ligger tilsalgs, og jeg ser at selger har tatt seg noen

kunstneriske friheter da han skrev annonsen.

Først og fremst lå bilen tilsalgs med en annen selger for et par ukersiden.

Da for 60 000kr, så det er lite troverdig at selger har hatt den siden januar :D Det er heller ikke kun en tidligere eier, bare de jeg kjenner til er fire ungdommer før selgeren. Bilen er vinterkjørt for jeg kjørte den i fjor vinter. Den har ikke 214hk, den har ikke klimaanlegg, cruisecontrol eller motorvarmer. Ellers var bilen i god tekniskstand, pen å se på og nesten helt rustfri da jeg solgte den for litt under et år siden.

AutoDB-kode: 1014490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å kjøpe den på nytt da den lå ute for litt siden, den gang var det han som kjøpte den av meg som var selger. sendte regnr. til 2282 og da kom tidligere eier opp som eier. sjekket tlf i annonen på 1880 og verken navn eller by stemmer med annonsen.

Kan godt hende alt har en naturlig forklaring, men merkelig er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da for 60 000kr, så det er lite troverdig at selger har hatt den siden januar :D Det er heller ikke kun en tidligere eier, bare de jeg kjenner til er fire ungdommer før selgeren. Bilen er vinterkjørt for jeg kjørte den i fjor vinter. Den har ikke 214hk, den har ikke klimaanlegg, cruisecontrol eller motorvarmer. Ellers var bilen i god tekniskstand, pen å se på og nesten helt rustfri da jeg solgte den for litt under et år siden.

du kan jo egentlig ikke si at det ikke er 214hk:P? kan hende at den er chippa eller noe annet trim, er jo tross alt 1 år siden du har hatt den, men en ting er jo sikkert på at han juger å det er jo at det står at det har vært 1 eier:P men kan jo ha instalert klima å cruisecontroll, men kan hende han juger ja,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var i veldig god stand da jeg solgte den, og fikk inntrykk av at han som kjøpte den av meg tok godt vare på den. Så tror den er bra ennå. Men mistenker at han selger den nå prøver å tjene penger på den med å lyve i annonsen. Det som var negativt med bilen når jeg solgte, var litt slitt interiør, takluken fungerte ikke, låsene var vanskelige i kulde og en liten rustflekk i gulvet på førersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...