seff Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hei, gamle bilen min ligger tilsalgs, og jeg ser at selger har tatt seg noen kunstneriske friheter da han skrev annonsen. Først og fremst lå bilen tilsalgs med en annen selger for et par ukersiden. Da for 60 000kr, så det er lite troverdig at selger har hatt den siden januar Det er heller ikke kun en tidligere eier, bare de jeg kjenner til er fire ungdommer før selgeren. Bilen er vinterkjørt for jeg kjørte den i fjor vinter. Den har ikke 214hk, den har ikke klimaanlegg, cruisecontrol eller motorvarmer. Ellers var bilen i god tekniskstand, pen å se på og nesten helt rustfri da jeg solgte den for litt under et år siden. AutoDB-kode: 1014490 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Jaha? Har sett på den annonsen der. Så ut som en skikkelig knallpen bil ihvertfall. utrolig lamt av selger å lyve om utstyr behandling etc da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Jeg vurderte å kjøpe den på nytt da den lå ute for litt siden, den gang var det han som kjøpte den av meg som var selger. sendte regnr. til 2282 og da kom tidligere eier opp som eier. sjekket tlf i annonen på 1880 og verken navn eller by stemmer med annonsen. Kan godt hende alt har en naturlig forklaring, men merkelig er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Hei, gamle bilen min ligger tilsalgs, og jeg ser at selger har tatt seg noenkunstneriske friheter da han skrev annonsen. Først og fremst lå bilen tilsalgs med en annen selger for et par ukersiden. Da for 60 000kr, så det er lite troverdig at selger har hatt den siden januar Det er heller ikke kun en tidligere eier, bare de jeg kjenner til er fire ungdommer før selgeren. Bilen er vinterkjørt for jeg kjørte den i fjor vinter. Den har ikke 214hk, den har ikke klimaanlegg, cruisecontrol eller motorvarmer. Ellers var bilen i god tekniskstand, pen å se på og nesten helt rustfri da jeg solgte den for litt under et år siden. AutoDB-kode: 1014490 du kan jo egentlig ikke si at det ikke er 214hk:P? kan hende at den er chippa eller noe annet trim, er jo tross alt 1 år siden du har hatt den, men en ting er jo sikkert på at han juger å det er jo at det står at det har vært 1 eier:P men kan jo ha instalert klima å cruisecontroll, men kan hende han juger ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Bilen er ikke vinterkjørt siste 4 åra? Også er den avbildet med vinterdekk på halvparten av bildene? Smarting dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Den har kjørt 264000 men kan gå dobbelt så mye og enda mer fordi denne bilen har både forje eiar og jeg tadd godt være på. Stoppa å lese her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 For den late... http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1014490&_cmd=similar&cb=8976.03834944123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Bilen så jo pen ut, men når det bekreftes at selger lyver om viktige ting, frister det ikke akkurat å sjekke den ut noe videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Bilen var i veldig god stand da jeg solgte den, og fikk inntrykk av at han som kjøpte den av meg tok godt vare på den. Så tror den er bra ennå. Men mistenker at han selger den nå prøver å tjene penger på den med å lyve i annonsen. Det som var negativt med bilen når jeg solgte, var litt slitt interiør, takluken fungerte ikke, låsene var vanskelige i kulde og en liten rustflekk i gulvet på førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Hei, gamle bilen min ligger tilsalgs, og jeg ser at selger har tatt seg noenkunstneriske friheter da han skrev annonsen. Først og fremst lå bilen tilsalgs med en annen selger for et par ukersiden. Da for 60 000kr, så det er lite troverdig at selger har hatt den siden januar Det er heller ikke kun en tidligere eier, bare de jeg kjenner til er fire ungdommer før selgeren. Bilen er vinterkjørt for jeg kjørte den i fjor vinter. Den har ikke 214hk, den har ikke klimaanlegg, cruisecontrol eller motorvarmer. Ellers var bilen i god tekniskstand, pen å se på og nesten helt rustfri da jeg solgte den for litt under et år siden. AutoDB-kode: 1014490 Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Ny vinterdekk på 16 tms felger pigg Bilen er ikke vinterkjørt siste 4 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Prisen er nesten fardiprutett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå