Hauso Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Det er bra! Håper det ikke tar 9 uker da:) hø-hø. Lykke til, og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Vist motorlednings nettet er 87 eller eldre,så er jeg ganske sikker på det er ene sensoren på girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Motoren er ifra 1988, og har sensor på reimhjulet.. Men så var det den tomgangsregulatoren jeg trekker fram igjen, det må vere noe som gjør at denne ikke går, og om den sensoren var kaputt, ville den jo gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Motoren er ifra 1988, og har sensor på reimhjulet.. Men så var det den tomgangsregulatoren jeg trekker fram igjen, det må vere noe som gjør at denne ikke går, og om den sensoren var kaputt, ville den jo gått? Har dette løst seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå