JonasD Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Hei! Har et problem, jeg ikke er helt sikker på.. Når jeg kjører i 4. gir, og skal bremse ned. (eks, 2. gir) Tar inn clutchen så kommer det en klonke lyd, vanskelig å beskrive..Lyden varer helt til jeg tar ut clutchen igjen.. Men er som regel bare i 3-5 gir Jeg har nylig skiftet clutch på bilen, og problemet var der både før og etter.. MEN, jeg lurer på om det kan være diffen min? For det står en 318 diff, med 325 motor, understell osv.. Og diffen er ikke god, skal/må byttes Mvh Jonas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 utløserlager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Har skiftet det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Sjekka mellomakslingen da?? Rart om det skal være den men kan være greit å sjekke alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Skal være lett å høre om lyden kommer fra diffen ! Hører liksom veldig godt at det er noe baki der som ikke er heelt fornøyd ! = P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Sjekka mellomakslingen da?? Rart om det skal være den men kan være greit å sjekke alikevel.. Kan umulig være den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Kan også føye til at når jeg slipper gassen i 60-80 Km/t, så kommer det på en måte en "skyte" lyd (et skudd).. Jeg blir bare mer og mer mistenksom på at det kan være diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Jekk opp bilen og kjenn om det er mye slakk i diffen/resten av driverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Jekk opp bilen og kjenn om det er mye slakk i diffen/resten av driverket Kjenner fint lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Noen må jo vite dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Du må nesten bare heise opp bilen og sjekke oppheng til motor og gir, drivverk for slakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Kjenner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå