Gå til innhold

Klunke lyd i E30 325

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Rart at lyden skal komme kun når clutchen er inne da?

Som sagt på forrige side, så kommer det også et "klikk" når jeg slipper gassen og skal ned i fart (har bare skjedd noen ganger - 70-80 Km/t) Den lyden er også veldig høy og kommer bakfra en eller annen plass :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at lyden skal komme kun når clutchen er inne da?

Som sagt på forrige side, så kommer det også et "klikk" når jeg slipper gassen og skal ned i fart (har bare skjedd noen ganger - 70-80 Km/t) Den lyden er også veldig høy og kommer bakfra en eller annen plass :?

sjekk kryssa i mellomakslingen dine du.da får du den klikke lyden du beskriver.når du trykker inn clutch og akkuratt da du slepper den ut.

du må også sjekke mellomakslingsopplagringen.ikke bare "de ser bra ut"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Hvor ligger disse kryssa?

på det nederste bilde du la ut har du bilde av et.

du har 2 stk på bilen din.det som du har tatt bilde av og et helt bake,der mellomakslingen din er skrudd til flensen på diffen.

vri litt frem og tilbake når den står i gir.og kjenn om det er noe slakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med en mekaniker idag. Han sa at det var et lager eller et tannhjul inne i diffen som kan være ødelagt. Han ga meg et tips, tapp olja i diffen, fylle på ny billig olje, slik at alt gørr renner ut, og deretter fylle på med Omega.. For å se om det ble bedre, viss ikke så anbefalte han å bytte diff, så trolig nok så blir det gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...