Eirik Viste Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Skal slakte en 525ia nede i sör Tyskland. Det meste av bilen er solgt eller skal jeg ha selv. Motor med aut.kasse er solgt. Skjermer, dörer og bakluke og begge fangerne skal jeg ha selv. Det samme med fjärbeinene. Tenkte mest om det er smäting som noen trenger. Dashbordet er sort og teppet er mörke grätt og mörke grä seter i bra stand. Men har nok ikke plass til dette i denne omgang. Eventuelt deksler og smäting kan tas med. Bilen har cruisekontroll og stor BC. Da er ogsä hendlene ved rattstammen der. Hvis det ikke er for mye arbeid ä skru lös sä tar jeg det med meg. BC enheten kan selvfölgelig tas med. Den har ikke pikselfeil. Motoren har nesten ny radiator. Separat oljekjöler ser det ut som. Den har et fint 3 eiket skinnratt uten airbag. Ellers er bremsecaliperne for salg. Caliperne bak har 40 mm stempel pä Touring i forhold til 38mm pä sedan. Sä det vil väre en oppgradering for alle E34 sedan og E32 med 300/10mm skiver bak. Katalysatoren ser ut til ä väre i bra stand, men ikke bakpotten. Eirik.
opeth84 Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Har bilen treinteriør som også vil passe til -92 mod sedan? Plastlisten som holder fast teppet ved høyre fremdør(helst i sort plast)? Send meg gjerne en pm med pris og bilde,takk Eventuelt om du skulle ha andre småting som vil passe en sedan.
Julianv Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Ekspasjonstank? hvor mye tenker du for denne?
Eirik Viste Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Dörlistene som er ved teppet er svarte med krom striper. Det er best ä selge alle 4. Pris 150 kr + frakt. Bilen har ikke trelister. Dörtrekkene framme er bra og helt sorte. Ekspansjonstanken er en del av radiatoren, sä den kan ikke tas av. Radiatoren ser nesten ny ut. 1.000 kr inkl. frakt. Eirik.
opeth84 Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Dörlistene som er ved teppet er svarte med krom striper. Det er best ä selge alle 4. Pris 150 kr + frakt.Ok. er nok ikke de jeg tenker på, for de har jeg fra før. Mangler ene plastlisten som er ved siden av, "kromlistene" som man skrur fast med skrujern. Har du den listen?
mrbatnes Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 cruisecontrol, passer det på min 540? i såfall er jeg intressert i komplett, med hendler, motorer, deksler, ledninger etc etc mvh lars.
Eirik Viste Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Bilen stär hos min mekaniker i sör Tyskland. Skulle der i dag, men han er syk. Regner med at jeg drar der pä mandag. Da fär jeg sjekket listen ved dören. Og forhöre on cruisekontrollen passer pä 540ia. Min mekaniker har selv en E34 540ia. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå