Thundercoil Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Deilig ratt i svart sydd skinn selges. Har en funskjon som arbsorberer fuktighet, så om du har vært i regnet eller bare er klam, henger hendene støpt på rattet. Perfekt til vanlig kjøring eller drifting/bredsladd. Kostet meg over 4000 for rundt 2 år siden, og selger det nå for kun 1000+frakt. Det er ingen hull i skinnet og fargen er svart, ikke matt eller sleten. Send E-post til robin-dahl@hotmail.com, sms til 98602946. Ikke ring, da det er min samboer sitt nummer. Evt. PM, eller beskjed her, holder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 her du bilde av rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 joda.. la det ut 1 min etter innlegget det ser ikke ut som noe momopiss med litt metall og huller i. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 hehe,var litt rask der ja.. minnet meg litt om et ratt jeg hadde i en opel en gang,å stort er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Ca. 38cm Fra h-v, og samme fra bunn-topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Boink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Boink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå