Gå til innhold

95' 525TDS Sapphire Black blir banebil. Video s 12

Fjerning av emblem?  

205 stemmer

1. 1. Fjerning av emblem?

• Ja
      48
    • Nei
      157

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo..

Jepp, svært dårlig med oppdateringer her ja :( Bleklager dette.

Lite nytt ang. bilen i høst. Har montert xenon i lang og nærlys, det gjorde seg. Ble veldig pent! Gjorde seg utseendemessig.

Har koset meg og kjørt jæææævlig mye. Kjørte opp 8. Juni og siden da har jeg gjørt 32.000 Km. Så bilen har ikke stått i ro. Er enormt fornøyd med bilen kjøremessig, en riktig kjøremaskin.

Er begynt å legge av penger, så planene for våren blir:

Soting av ruter

Blir å sote lett helt fram. Noen som vet hva dette ca. vil koste?

Senk

Får jeg justerbart til denne? Evt. hvor og pris?

Motormessig oppgradering

Tenker på å chippe bilen, men hvor mye tørr jeg ta ut med tanke på girkasse. Til sommeren vil bilen være gått over 300.00 km. Hva mer kan jeg gjøre? Større intercooler og eksos osv. ?

Montere skinn

Legger ut noen bilder fra sommeren som var, med gammelfelgene:

1u51vdw9uzngds110nkf.jpg

z6hyjj0qt5l0xxst8ju7.jpg

o9yy737iwrz6ezof4t48.jpg

c82s3ijhqwa96q5f38ag.jpg

Ha en fin dag!

Anders

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg prøvde meg med "helt frem" hos Bilia, det vil de ikke gjøre. Noen som har fått til dette profft? Evt. med en lysere film forrerst? Hva er å anbefale?

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Vet ikke med justerbart, men har sett endel på StanceWorks at mange E34 er senket med NEX eller GC coilovers, fåes hvertfall kjøpt på Ebay :D

Fin bil, forresten ! :D

Skrevet

Takker for posetive tilbakemeldinger! :)

I vinter har jeg montert xenon i fjærn og nærlys. Det gjorde seg :D

Planen for våren er å kjøpe inn M5 bakfanger, hvordan tror dere dette blir i kombinasjon med 540 front?

Anders

Skrevet

Det tenker jeg blir knallbra - den kombinasjonen har ikke jeg sett på andre biler så langt! :wink:

Ikke noe problem å få tak i justerbart senkesett til disse. Her, f.eks.

Han skaffer også justerbart foran og bak, men da starter prisen på 8k.

Jeg gjorde en del research på coilovers da jeg hadde E34.

Tror ikke det lar seg gjøre å få tak i billigere coilovers til E34 enn dette - ikke som jeg har sett, ihvertfall.

Skrevet

du kan kjøpe chip, og girkassa vil ikke få så mye "juling" men det kommer jo litt ann på åssen du kjører å. men det beste er å chipe girkassa å. jeg kjørte med chip og oppjusterbart turbotrykk (1,6 bar) og etter å ha kjørt 4000 km så måtte jeg se etter ny girkasse.. helt utslitt :P så girkassa har ikke godt av den trimminga i lengda ..

Skrevet

Motormessig oppgradering

Tenker på å chippe bilen, men hvor mye tørr jeg ta ut med tanke på girkasse. Til sommeren vil bilen være gått over 300.00 km. Hva mer kan jeg gjøre? Større intercooler og eksos osv. ?

motor messig kain du chipp dn t rundt 170-180hk utn problem. d som flesteparten jør me dissan motoran her e å chipp, åpen filter rett ut a turboen å frontmotert cooler. blir veldig fin lyd viss du laga rakarør på dn me kunn bakpotta:)

• 3 months later...
Skrevet

Hallo. Til manges glede har jeg enedelig gått til innkjøp av senk til bilen. Valget falt på KW fjærer og demper som senker 50/35. Veldig fornøyd, men lurer på om jeg må ta den ned enda litt framme.

Kjøremessig ble det fint, stiv og fin.

Legger ut to dårlige bilde av senk og nyfelger.

Felgene ble Zito Astro, som er svarte BBSLMR felger.

Foran 8,5x18 med 225.40.18

Bak 10x18 med 255.35.18

Ble meget fornøyd med det nye stuket, hva syns dere?

Planene for sommeren er proffsoting av alle vinduer.

f86qwkbmdiuhdr8pn6mr.jpg

2ok5tnegvq5fn1xh161s.jpg

MVH

Anders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...