Olan89 Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Helt strøkent svart m5 skinninteriør alt elektrisk med dørtrekk. som nytt og et orginalt m5 eksosanlegg komplett selges. kunne tenkt meg 20 tusen for skinn interiøret og bud på eksosanlegget
Olan89 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 vet egentli det. men er så dårlig lys der jeg har interiøret så får ikke noe bra bilder. men skal få lånt et litt bedre kamra og få tatt noen a det å. men er jo bare helt vanlig svart m5 skinninteriør da. så lett å finne bilde a
Fixfax Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 når det er noe du vil ha 20 lapper for bør det være vært og koste på seg en arbeidslampe og få tatt noen skikkelig bilder ^^,
JoeNasty Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Er vel 2 forskjellige mønstre på M5 interiør og....Hvilket er det?
Olan89 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 bærte setene ut i verksted blei ikke så bra bilder men ser a åssen dem ser ut.
MariusG Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Pris for kun interiøret? Mulighet for å sette dette i E39 uten El seter og få dette til å funke? Mvh Marius.
JoeNasty Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Pris for kun interiøret? Mulighet for å sette dette i E39 uten El seter og få dette til å funke? Mvh Marius. Jeg satte inn elektriske seter i min bil, dog sportsseter,ikke M5. Men er nok fullt mulig. Så ut som ett fint interiør dette her. EDIT; bedre bilder må jo til
Olan89 Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 det er fult mulig ja. tenkte 20k for interiøret. da er det med dørtrekk. så en annen som skaffa her tok 21 for kun seta. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder jeg hehe. digitalkamra mitt er ødlagt nå så må få lånt meg et
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå