Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på..

Skulle tro det :)

Dere som spiller Forza, legg meg til: ChrisAnton

Skrevet

Spiller aldri Forza lengre, er bare i ny og ne.

Uansett spiller jeg ikke online lengre, spillet drifting i noen dager eneste. :)

Fikk en eller ok rank så ble jeg lei. :D

Skrevet

Dirt 3 var en skikkelig opptur!

Sinnsykt rått å sladde rundt på gymkhana banene med monster-fiesta'n :D

Rally og rallycross delen var også helt genial, med masse råe klassiske rallybiler å velge i :applause:

Skrevet

Dirt 3 var verdt pengene ja. Ingen simulator, men mye bedre enn WRC 2010 f.eks. PUR kjøreglede :D Rase rundt i S1 Sportquattroen helt dønn sidelengs i 50% av svingene... da jeg er hjemme :D Blir god lyd med hood cam også :mrgreen:

Kadett C'n er vilt overstyrt! Helt umulig å kjøre en stage uten snurring.

Skrevet

For dere som spiller Forza 3 er det fritt fram å legge meg til, alltids kjekt å ha noen nye å kjøre med. En liten "headsup" er at jeg ikke er noe veldig fan av drifting, men kjører i nøden det også :D, men foretrekker å kjøre race.

mener navnet på xbox live er "andreassoreng"

Skrevet

Har i det siste blitt hekta på Livery Editoren på Forza :P Lagde denne forleden dag. Vet den ikke er perfekt, men brukte ikke så lang tid :)

1a52k067rxjatp1r06p1.jpg

Skrevet
Dirt 3 var verdt pengene ja. Ingen simulator, men mye bedre enn WRC 2010 f.eks. PUR kjøreglede :D Rase rundt i S1 Sportquattroen helt dønn sidelengs i 50% av svingene... da jeg er hjemme :D Blir god lyd med hood cam også :mrgreen:

Kadett C'n er vilt overstyrt! Helt umulig å kjøre en stage uten snurring.

Øhh, har vi prøvd samme spill?

Det føles bare helt merkelig enkelt. Ikke det at jeg vinner alt, men selve kjøringen er snodig simpel. Trenger stort sett aldri bremse, og i svingene er det bare å styre inn, så får man en fin sladd. Merker svært lite forskjell på 800hk+ 4wd og 200hk + rwd også.

Står med alle aids av, men er det noen annen innstilling jeg har gått glipp av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...