Barca Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 sant det, hehe! åhh, det er kjipt! Noen som har et bra spill å anbefale til ps3 med G25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Der tar dere feil! Det har nylig kommet ut et adapter, så man får spilt med G25/27 på 360! http://www.slashgear.com/f-1-converter- ... -26128502/ Hvor man får kjøpt dette er jeg ikke helt sikker på, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Sweeeeet! Da blir det Forza 4 og Logitech G25/27 da engang i tida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Har bare ps3 jeg.. Noen spill å anbefale ? Er shift 2 bra eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Har bare ps3 jeg.. Noen spill å anbefale ? Er shift 2 bra eller ? Gran Turismo 5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Begynner å bli lei det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Der tar dere feil! Det har nylig kommet ut et adapter, så man får spilt med G25/27 på 360! http://www.slashgear.com/f-1-converter- ... -26128502/ Hvor man får kjøpt dette er jeg ikke helt sikker på, desverre vet du om dette funker med Driving Force GT også? Er jo logitech ratt. Hadde isåfall vært sykt rått! Et bra ratt er det eneste jeg mangler på forza! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Det er jeg ikke sikker på.. Skulle tro det Dere som spiller Forza, legg meg til: ChrisAnton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Spiller aldri Forza lengre, er bare i ny og ne. Uansett spiller jeg ikke online lengre, spillet drifting i noen dager eneste. Fikk en eller ok rank så ble jeg lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Dirt 3 var en skikkelig opptur! Sinnsykt rått å sladde rundt på gymkhana banene med monster-fiesta'n Rally og rallycross delen var også helt genial, med masse råe klassiske rallybiler å velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 abcandreas på psn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Dirt 3 var verdt pengene ja. Ingen simulator, men mye bedre enn WRC 2010 f.eks. PUR kjøreglede Rase rundt i S1 Sportquattroen helt dønn sidelengs i 50% av svingene... da jeg er hjemme Blir god lyd med hood cam også Kadett C'n er vilt overstyrt! Helt umulig å kjøre en stage uten snurring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 For dere som spiller Forza 3 er det fritt fram å legge meg til, alltids kjekt å ha noen nye å kjøre med. En liten "headsup" er at jeg ikke er noe veldig fan av drifting, men kjører i nøden det også , men foretrekker å kjøre race. mener navnet på xbox live er "andreassoreng" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Har i det siste blitt hekta på Livery Editoren på Forza Lagde denne forleden dag. Vet den ikke er perfekt, men brukte ikke så lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Dirt 3 var verdt pengene ja. Ingen simulator, men mye bedre enn WRC 2010 f.eks. PUR kjøreglede Rase rundt i S1 Sportquattroen helt dønn sidelengs i 50% av svingene... da jeg er hjemme Blir god lyd med hood cam også Kadett C'n er vilt overstyrt! Helt umulig å kjøre en stage uten snurring. Øhh, har vi prøvd samme spill? Det føles bare helt merkelig enkelt. Ikke det at jeg vinner alt, men selve kjøringen er snodig simpel. Trenger stort sett aldri bremse, og i svingene er det bare å styre inn, så får man en fin sladd. Merker svært lite forskjell på 800hk+ 4wd og 200hk + rwd også. Står med alle aids av, men er det noen annen innstilling jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå