Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Da har jeg fått testa Shift 2 litt siden lanseringen igår, og må si at jeg liker det veldig godt!

Er mye fokus på veigrep, og syntes det er rått å kjøre racing, med en stadig jakt etter det beste veigrepet... :mrgreen:

Drifting er også en stor del av spillet, der vaughn gittin jr. er mentor og går igjennom diverse teknikker fra begynnelsen, bygd opp som en liten driftingskole...

Syntes det er nokså vanskelig å få en jevn bra sladd, men tolker dette positivt ettersom det ofte er altfor lett å "seile" rundt på mange av nåtidens bilspill, morro å måtte jobbe med bilen hele tiden for å få flyten i sladden... :wink:

Et annet stort trekkplaster er jo denne da :D :

oaza544o19ll1nb0kdot.jpg

De andre M3 modellene er også representert + noen andre... Til å med en alpina 6-serie..

Litt om realismen i spillet ser du her :

Løp å kjøp! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er sånn ca på høyde med GT5. Jeg kan bare sammenligne med Iracing, og tross den fancy reklamevideoen - når det kommer til fysikk, kjørefølelse og de tingene stiller de spillene i to forskjellige ligaer. Mulig mye kan rettes; ser det allerede har dukket opp mods for å fikse f.eks en i utgangspunktet helt horribel styrefølelse.

En veldig irriterende ting er at det ikke går ann å skru av ratt og armer... de stemmer jo ikke med hva jeg faktisk gjør; fyren på skjermen ratter noe helt febrilsk i forhold til hva jeg driver med.

Så langt som forventet for min del; GT og forza-fans kan nok fint plukke dette opp. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kjørefølelsen vs GT5?

Syntes det er mye mer "spennende" å kjøre shift 2 pga dette med veigrepet som du hele tiden må jobbe mot...

Understyring, overstyring, bremsing og bakketopper, du må hele tiden være på vakt å jobbe med ratt og pedaler og justere med små bevegelser... I forhold til GT5, der jeg syntes du har ett for "jevnt" veigrep og mangler litt følelse med asfalten...

Hvordan dette spillet er med håndkontroll har jeg ikke peiling på, og det bryr meg egentlig midt i ræva, bilspill MÅ kjøres med logitech G25 eller G27 :mrgreen:

En annen litt artig funksjon er at man kan bytte motor til en fra en råere modell,

F.eks kjøpte jeg en BMW 135i som første bil, og da kunne jeg sette inn en E92 M3 motor som erstatning, for så å trimme videre på denne :twisted:

Er også mange flere oppgraderingsmuligheter enn på GT5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Shift 2... Dette hørtes bra ut ///Thomas. :)

Jeg har rett å slett ikke handlet NFS spill de siste årene, ble jo bare dårligere og dårligere etter Underground kom ut.

Eneste Most Wanted og Shift som var OK. Så dette her ser ut som et spill som kommer til å suksesse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Shift 2... Dette hørtes bra ut ///Thomas. :)

Jeg har rett å slett ikke handlet NFS spill de siste årene, ble jo bare dårligere og dårligere etter Underground kom ut.

Eneste Most Wanted og Shift som var OK. Så dette her ser ut som et spill som kommer til å suksesse! :)

Dette har ingenting med de gamle NFS spillene å gjøre, har selv kun likt NFS 1 og shift 1...

NFS pro street var en mellomting mellom de gamle arcade spilllene og shift som baseres mer på realisme, shift 2 er ennå mer hardcore realisme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente liksom dette ser ut som en utvei for forholdet mellom meg og NFS! :)

Eneste NFS spillene jeg har syns vært bra var vell, NFS Hot Pursuit, Hot Pursuit 2(de gamle) og Most Wanted var greit. ;)

Å dette nye ser ut til å være mer realistisk som du sier, mer likt Forza/GT.

Prøvde det dere Hot Pursuit det "nye", jeg sier bare en ting... FY for et dritt spill! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...