Chris_ Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Litt lettere å gå til opposite lock med kontroller kan man si.. Må bare justere med gass ettersom hvor mye vinkel man har på hjula. Er såklart veldig uvandt.. Helt for jævlig å gå til kontroller til ratt, men øv, øv, øv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Noen som har fått kloa i Dirt 3?? Er vel release i mårra... Ser litt morro ut å herje på den gymkhana banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Litt lettere å gå til opposite lock med kontroller kan man si.. Må bare justere med gass ettersom hvor mye vinkel man har på hjula. Er såklart veldig uvandt.. Helt for jævlig å gå til kontroller til ratt, men øv, øv, øv! Så det er bare øvelse som gjelder ja ? før øve hele imorgen da hvilken bil er best å drifte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Noen som har fått kloa i Dirt 3?? Er vel release i mårra...Ser litt morro ut å herje på den gymkhana banen Release i morgen? Hmm, syns en kompis av meg sa han hadde det og det er vell en uke siden. Men ja, ser utrolig fett ut på den Gymkhana banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Jepp... det bærer til butikken enten i morgen eller onsdag, så skal PCn få kjørt seg varm på DIRT 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hæ? Jeg fikk mitt iposten igår!!! Dirt 3 altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg har en spillstol til salgs om noen er int. PM meg. viewtopic.php?f=15&t=190386 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Sitter nå og spiller Dirt 3, og det er absolutt verdt å kjøpe!! Kan blant annet kjøre i Norge, som selvfølgelig er snøbaner Er et utrolig bra og morsomt spill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Hvis du spiller forza, last ned mine bimmers.no stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Hvis du spiller forza, last ned mine bimmers.no stickers Rått! Mye koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Bare 1000cr. Har laget en del andre logoer også Hatt lite å gjøre i det siste.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Bare 1000cr. Har laget en del andre logoer også Hatt lite å gjøre i det siste.. hehe Haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 DiRT 3 var fett, men Forza er for meg det feteste bilspillet jeg har spillt enda Veldig klar for Forza 4, men i dag står DiRT 3 for tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 DiRT 3 var fett, men Forza er for meg det feteste bilspillet jeg har spillt enda Veldig klar for Forza 4, men i dag står DiRT 3 for tur Forza 4 finnes bare til xbox, sant? Synes GT5 begynner å bli kjedelig, og vil spille et nytt spill som funker med bra med G25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 DiRT 3 var fett, men Forza er for meg det feteste bilspillet jeg har spillt enda Veldig klar for Forza 4, men i dag står DiRT 3 for tur Forza 4 finnes bare til xbox, sant? Synes GT5 begynner å bli kjedelig, og vil spille et nytt spill som funker med bra med G25 Forza 4 har ikke kommet ut enda, men jo Forza serien finnes bare til Xbox. Så du får ikke prøvd ut G25 ratt på det spille, trist men sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå