Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Litt lettere å gå til opposite lock med kontroller kan man si.. Må bare justere med gass ettersom hvor mye vinkel man har på hjula. Er såklart veldig uvandt.. Helt for jævlig å gå til kontroller til ratt, men øv, øv, øv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt lettere å gå til opposite lock med kontroller kan man si.. Må bare justere med gass ettersom hvor mye vinkel man har på hjula. Er såklart veldig uvandt.. Helt for jævlig å gå til kontroller til ratt, men øv, øv, øv! :)

Så det er bare øvelse som gjelder ja ? :P før øve hele imorgen da :-D hvilken bil er best å drifte med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått kloa i Dirt 3?? Er vel release i mårra...

Ser litt morro ut å herje på den gymkhana banen :D

Release i morgen? Hmm, syns en kompis av meg sa han hadde det og det er vell en uke siden. :D

Men ja, ser utrolig fett ut på den Gymkhana banen! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DiRT 3 var fett, men Forza er for meg det feteste bilspillet jeg har spillt enda :D

Veldig klar for Forza 4, men i dag står DiRT 3 for tur :D

Forza 4 finnes bare til xbox, sant? Synes GT5 begynner å bli kjedelig, og vil spille et nytt spill som funker med bra med G25 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DiRT 3 var fett, men Forza er for meg det feteste bilspillet jeg har spillt enda :D

Veldig klar for Forza 4, men i dag står DiRT 3 for tur :D

Forza 4 finnes bare til xbox, sant? Synes GT5 begynner å bli kjedelig, og vil spille et nytt spill som funker med bra med G25 :D

Forza 4 har ikke kommet ut enda, men jo Forza serien finnes bare til Xbox. Så du får ikke prøvd ut G25 ratt på det spille, trist men sant... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...