powerfulglenn Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Noen som har prøvd Demo av Forza 4 ? Ble litt usikker på og kjøpe det etter demoen... Men jeg kjøper det helt sikkert Man kan forhåndsbestille spill på www.cdon.no Eller andre steder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Forza 4 ligger nå å venter på meg på posten! rakk dessverre ikke å hente det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Forza 4 ligger nå å venter på meg på posten! rakk dessverre ikke å hente det i dag Posten ? :S Ikke postkassa altså? Bilder og alt må du komme med !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Forza 4 ligger nå å venter på meg på posten! rakk dessverre ikke å hente det i dag Posten ? :S Ikke postkassa altså? Bilder og alt må du komme med !! Bestilte mens jeg var på jobb, med visakortet hjemme! Så da ble det oppkrav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Kjenner det kribbler i fingrene nå ja... Får ta å sende komplett en mail å si jeg vil ha ny harddisk, så jeg kan handle meg Froza 4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Forza 4 ligger nå å venter på meg på posten! rakk dessverre ikke å hente det i dag Posten ? :S Ikke postkassa altså? Bilder og alt må du komme med !! Bestilte mens jeg var på jobb, med visakortet hjemme! Så da ble det oppkrav Åja... Kjipt :/ menmen, Får håpe du får testa den ut imorgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Åja... Kjipt :/ menmen, Får håpe du får testa den ut imorgen da Henter det i morgen kl. 09.00 jeg! Og skal ikke reise avgårde til jobb før klokka er 12:45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg er stuck i Bodø mens Forza ligger hjemme å venter på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 fikk forza i posten på onsdag... må si jeg er mektig imponert... Grafikken på omgivelsene er ekstremt bra, og synes det er mer enn nok biler. Dog er spillet som vanlig ekstremt stort og tar en del timer å spille igjennom det Fett at Top gear også er med på spillet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/pr ... cf75dda8b5 Neste månede... Noen som har testet denne ut, eller generelt det porche rattet? Prisen er meeget stiv, men ser jo jæævli fett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Eneste jeg har prøvd er Logitech G25 og det var imponerende. Men så er vell det det eneste jeg har prøvd utennom et jeg hadde når jeg var 12år gammel også da Finnes jo adapter som du kan bruke Logitech sine på Xboxen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Eneste jeg har prøvd er Logitech G25 og det var imponerende. Men så er vell det det eneste jeg har prøvd utennom et jeg hadde når jeg var 12år gammel også da Finnes jo adapter som du kan bruke Logitech sine på Xboxen. Link! Har Logitech G27, og spiller Forza 4, skulle gjerne hatt denne adapteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Eneste jeg har prøvd er Logitech G25 og det var imponerende. Men så er vell det det eneste jeg har prøvd utennom et jeg hadde når jeg var 12år gammel også da Finnes jo adapter som du kan bruke Logitech sine på Xboxen. Link! Har Logitech G27, og spiller Forza 4, skulle gjerne hatt denne adapteren.. Tja, hvor enn de selger det. Det vet jeg ikke, men vet den ser sånn ut! http://www.slashgear.com/f-1-converter- ... -26128502/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Fant ut av det Trodde faktisk ikke det fantes, men har kjøpt den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Fant ut av det Trodde faktisk ikke det fantes, men har kjøpt den nå Hvor kjøpte du fra? Vet du om den funker på Logitech GT rattet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå