Jokkke Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 http://www.play-asia.com/XCM_F1_Convert ... -44aw.html Har ikke peiling om det funker på Logitech GT rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 folk er fornøyd med forza? jeg får ikke spilt det da xboxen er i deler. nye spill fungerer ikke så det må vel mikses og trikses litt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg er hvertfall fornøyd Noe som overasker meg er hvor lett det er å få tak i penger! Er utrolig mye bonuskroner å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Da har jeg akkurat vært å kjøpt Xbox pakke med Forza.4 til 2495,- på Elkjøp:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg er hvertfall fornøyd Noe som overasker meg er hvor lett det er å få tak i penger!Er utrolig mye bonuskroner å hente. Helt sykt og, trur jeg var oppi 160% eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Legg meg til om du vil spille Forza 4 med meg Går for det meste i drifting. XBL : beem3r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg er hvertfall fornøyd Noe som overasker meg er hvor lett det er å få tak i penger!Er utrolig mye bonuskroner å hente. Enig, bare se på driftingen der du kan tjene 50 og 100k på en runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Sweet! Får alle deler fra BMW gratis nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg er hvertfall fornøyd Noe som overasker meg er hvor lett det er å få tak i penger!Er utrolig mye bonuskroner å hente. Enig, bare se på driftingen der du kan tjene 50 og 100k på en runde Dro inn 160k, pluss en del biler på et løp i går.. 12min kjøring eller hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Da har jeg akkurat vært å kjøpt Xbox pakke med Forza.4 til 2495,- på Elkjøp:-D Det xbox'n skal brukes til ja! Kjøpte meg Xbox ene og alene for Forza 3, så nå som 4'ern kom i hus ble 3'ern tatt ut for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Da har jeg akkurat vært å kjøpt Xbox pakke med Forza.4 til 2495,- på Elkjøp:-D og nå selger komplett samme pakka til 1999,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Da har jeg akkurat vært å kjøpt Xbox pakke med Forza.4 til 2495,- på Elkjøp:-D og nå selger komplett samme pakka til 1999,- Neeeeeeei! Hahaha! Do'h! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen som har prøvd seg på Rival mode? Drifte org. Supra rundt Tsukuba. Der er jeg ranka som nummer 24 i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen som har prøvd seg på Rival mode?Drifte org. Supra rundt Tsukuba. Der er jeg ranka som nummer 24 i verden! Hvor ser man ranken? Har fått 100k en del ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen som har prøvd seg på Rival mode?Drifte org. Supra rundt Tsukuba. Der er jeg ranka som nummer 24 i verden! Hvor ser man ranken? Har fått 100k en del ganger nå Etter du har kjørt ferdig går du ned på Leaderboards, på den menyen du kan se replay og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå