pinadud Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen som har prøvd seg på Rival mode?Drifte org. Supra rundt Tsukuba. Der er jeg ranka som nummer 24 i verden! Hvor ser man ranken? Har fått 100k en del ganger nå Etter du har kjørt ferdig går du ned på Leaderboards, på den menyen du kan se replay og slikt Aha! Skal slå deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Forza 4 er konge ja Er i lvl 41 nå. Sykt digg at man får gratis deler til f.eks BMW om man kjører noen løp Lett å tjene penger og, har 1,5mill nå, har brukt kanskje 500k Å spille online er også gøy, kan spille fotball (med biler), "du harn" osv Robert, du får bli med i Nesodden drift team Kan se om jeg får sendt invite elns i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Syns driftinga er helt kuk kontra 3ern jeg.. når jeg får sladd så kontrer plutselig bilen noe jævlig. Tips noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Syns driftinga er helt kuk kontra 3ern jeg.. når jeg får sladd så kontrer plutselig bilen noe jævlig. Tips noen?? Du må gå på "difficulty" og sette steering på normal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Syns driftinga er helt kuk kontra 3ern jeg.. når jeg får sladd så kontrer plutselig bilen noe jævlig. Tips noen?? Du må gå på "difficulty" og sette steering på normal Bør man ha det på 4'eren også? Kjører på "simulation" jeg, og det funker fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Ahh.. derfor den er helt mongo Takker hvertfall! Får ordne det imorgen etter kurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Om du har på simulation så gir bilen maks sving om du gir maks sving om du skjønner. Men på normal så justerer spillet etter hvor bredt bilen ligger osv sånn som i 3ern Er derfor du får den syke kontraen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Mhm yeah Begynner å tjene meg søkkrik på driftingen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Synes at det er mye gøyere på simulation jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå