Sjøbuse Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Men hvis jeg klipper ledningene til parklyset, og kobler angeleysa innpå der, vil det da bli problemer?? Med at det lyser svakt osv?Hvis ikke så tar jeg ut parklys holderne, og latt de lyse i motorrommet, og teiper igjen hullet, hehe! dette er gjort på min bil. jeg har nemmelig 3 ledninger inn i park lys sokkelen. så jeg klemte ledningene ned mellom pæren og sokkelen på + og - polene. det var nødløsning til jeg fant ut hvem ledninger som var hva av de 3. og de sitter sånn ennå. orginal lysene ligger og lyser bak lyktene. syns det er like greit jeg. da er bilen "orginal" ennå uten klippte ledninger. og skulle jeg få klage fra politi eller noe så tar det 5 sek og sette i orginal parklys igjen.
Lars89 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Ingen vits i å klippe i ledninger. Strømtyv funker gull. Bare å nappe ut pæra etterpå
nightking Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Da var det koblet opp og alt virker som det skulle. Klipper bort parklys holderen, og koblet AE inn på de originale ledningene. Lyser som bare det og ingen feilmelding.. Slik blei det. Er litt dårlig bilde, tatt med mobil, men blei veldig fint ute i mørket.
Lars89 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Ser bra ut! Nå skriker bilen etter hvite/mørke blinklys
nightking Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Ja, hvite blinkers rundt hele er bestilt idag
Sjøbuse Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 og gjene xenon lys. så det ikke er hvite angel eyes og gule lys. det ser litt rart ut.
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Da var det koblet opp og alt virker som det skulle. Klipper bort parklys holderen, og koblet AE inn på de originale ledningene. Lyser som bare det og ingen feilmelding.. Slik blei det. Er litt dårlig bilde, tatt med mobil, men blei veldig fint ute i mørket. kjøpte du biltema ringer eller ? jeg monterte biltema ringer på en kompis sin bil byttet de 2 ganger men tennerene røk begge gangene ga bare opp til slutt.. men kan være jeg som var uheldig da.. men tenkte og prøve på nytt på nye bilen min..
Sjøbuse Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 jeg har hatt mine fra biltema i snart 2 år uten noe problem.
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 jeg har hatt kine fra biltema i snart 2 år uten noe problem. hmm har snakket med flere nå som har vært veldig fornøyd med biltema ringer (deriblant deg ) mulig jeg var uheldig sist jeg monterte da.. da er det vel bare og prøve igjen da
Sjøbuse Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 S.Arnesen har også de fra biltema. han mistet en ring i bakken så den knuste. gikk på biltema. fikk den byttet. og ingen problemer siden. han satt de i sin bil 2 dager etter meg.
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 S.Arnesen har også de fra biltema. han mistet en ring i bakken så den knuste. gikk på biltema. fikk den byttet. og ingen problemer siden. han satt de i sin bil 2 dager etter meg. det høres jo veldig lovende ut da får se om jeg ikke kjøper meg noen ringer på neste lønning og prøver:)
nightking Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Jeg har bestilt xenon lys allerede.. i både fjern og nærlys Jeg får prøve biltema ringene å se hvor lenge de holder Virker som ene tennern er litt treig.. Ene ringen bruker litt tid før den er lik de andre, men kan være normalt?
Lars89 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 2 av mine bruker også litt tid på å få full lysstyrke. Ingenting å bekymre seg over
DJ RS2 Matrix Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 2 av mine bruker også litt tid på å få full lysstyrke. Ingenting å bekymre seg over sånn var det på mine og, spessielt på ein, men det hjalp å bytte utgang på inverteren kjøpte du biltema ringer eller ? jeg monterte biltema ringer på en kompis sin bil byttet de 2 ganger men tennerene røk begge gangene ga bare opp til slutt.. men kan være jeg som var uheldig da.. men tenkte og prøve på nytt på nye bilen min.. Er litt viktig at du har rett på pluss og minus ellers så varer dei ikkje så lenge
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Er litt viktig at du har rett på pluss og minus ellers så varer dei ikkje så lenge er det merket hva som er pluss og hva som er minus? kan ikke huske at det var det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå