nightking Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Noen som veit hvor jeg får taki sånn sokkel for montering av xenonlys?? Jeg trenger heeelst idag. da pakka annkommer idag, hehe!! Ingen steder som bilextra, torshov, osv som har det?? Er det lik på fjernlys og nærlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 er du sikker på du trenger sokkel da. jeg trengte ikke det i noen av mine lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Må ha sokkel på E46. Er likt på nær og fjernlys. Får kjøpt det bl.a her http://www.megalys.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 må man ha sokkel på e39 og ? kor mye er d i frakt når dere bestiller fra vvme.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Vil først si at jeg er MEGET imponert over vvme.com sin service.. bestilte søndagskveld, og idag var pakka på døra her! Monterte idag. er MEGET FORNØYD! har også bestilt deler fra GS bildeler, de har enda ikke kommet!! Sier litt når en pakke som blei sendt ifra kina kommer før en som blir sendt ifra oslo likt. hehehe.. blei sinnsikt fint lys. bestilte 8000k. Perfekt Kan sammenligne de 55w jeg monterte i fjernlys med tusen metere, blei braa lys Det jeg gjorde med sokklene var å kappe vekk bakdelen med en luftsag. og skjærte ut den klompen inni med de ledningspinnene. Også tredde jeg inn pæra, og tok sånn kitt å tredde inn bak for å tette det, så det ikke kommer inn noe vann.. Funker helt utmerket. Jeg mener jeg betalte underkant av 30 doller ifrakt, rundt 170 kr Jeg kommer til å handle på vvme.com igjen.. Ikke minst DRITBILLIG. anbefales =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 www.vvme.com er ikke i kina. men i usa. men er imponerende hvor raskt de leverer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Ja firma er sikkert usa, men delene kommer ifra kina! jeg så på DHL sin sporing av pakka, var først i kina, så på havna i hong kong så videre hit.. Shipment details... From Shipment information Beijing, China, People's Republic to Drammen, Norway Ship date: 11/23/2009 Pieces: 1 Total weight: 1.1 lbs Note on weight Service: International ExpressMore info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 anbefaler megalys hvis du skal handle i norge.. de har peil p xenon.. og får du feil med noe så fixer de det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå