///FredriK.S Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Lurer på om det er noen som har flere bilder av denne e34en? Er eieren av bilen her på forumet? -Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Bildene er fra autoslalom på Gardermoen raceway ser jeg. Lurer på om det er Lars sin m5 fra Drammen. (se om jeg finner flere bilder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Supert Lekre biler på det bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Prøvd leita litt å funnet ut at bildene du la ut har Simon tatt og at dette er autoslalomen ss2 regi bmwccn øst avd den 21 mai 2009. Husker ikke om jeg la ut video av denne bilen fra denne dag: http://www.youtube.com/user/glennoo0#p/u/6/Uz2oyza7oKA Edit: 4.20min ut i denne filmen er den bilen i aksjon: http://www.youtube.com/user/glennoo0#p/u/4/9WK3F-a_hNU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Okey, takk skal du ha, men hvis du finer noen bilder en gang, så si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Hvorfor er du så spesielt intressert i denne bilen FredriK.S. (Tror det ligger noen bilder på facebook som eier har lagt ut også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Syntes bare den bilen er rå lekker, og trenger litt inspirasjon til min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Bildene er fra autoslalom på Gardermoen raceway ser jeg. Lurer på om det er Lars sin m5 fra Drammen. (se om jeg finner flere bilder). Color match! Gotta love it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Ja det var et morsomt øyeblikk for oss med disse bilene S. Gunstad. Mer morsomt er det når disse bilene er i eie i Drammens distriktet også . FredriK.S send meg en pm om du ønsker komme i kontakt med eier av denne bilen . Edit: ringte eier nå så kan han svare selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 hei.. er det noe spesielt med bilen min siden du er så veldig inntrisert ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 hei.. er det noe spesielt med bilen min siden du er så veldig inntrisert ? hehe Hei. Hehe, ja, syntes bare bilen din er så innmarri fin! Startet med å se etter E34'er med Calypsorot for å få litt inspirasjon til min egen bil, og lurte på hvordan m5-plast ville ha sett ut på slike biler med denne fargen. Og da fikk jeg se denne da Så da ble jeg veldig nysjerring på å finne flere bilder av denne, og tenkte at den letteste måten å finne det på, må vel være på et BMW forum. Så hvis du har noen fler bilder av herligheten, så kan du gjerne legge de ut her -Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 her er flere bilder av bilen : Grunnen til bulken i døra Forresten så heter begge eierene av Touringene Glenn. Jeg er nå 3.mann som heter Glenn å kjører calypsorød e34 touring i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå