Gå til innhold

S:Nye felger: Ac schnitzer 3,4 og M-Tech replika

Helleberg
 Share

Anbefalte innlegg

Han sier jo at han har et begrenset utvalg av felger i første posten sin! ...Greit å forholde seg til det og de felgene som faktisk er tilsalgs!

Prisene ser jeg at er oppgitt for 4 stk, og da vil jeg påstå at det er MEGET gode priser!

Løp og kjøp! Husk også at BMW replika felger kommer til å bli svært vanskelig å få tak i etterhvert! :) :)

Så da mener du at det ikke er akseptabelt å faktisk spørre om han kan sjekke om han kan få tak i andre kopifelger også.....???

Må si det er mye rare innvendinger her på forumet til tider.........

sorry O.T!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Inntil videre er sortimentet kun som annonsert. Sier ifra om noe dukker opp, men replika hjul lages jo ikke lenger så.....

Hei.

Har du flere type 4?

Vil de passe min 04 e46 Lim?

Desverre, da må du valse eventuelt. Kun de M-Tech som passer rett på din.

Kunne du mekka en pakkepris på 18" ACS type 3 med vinterhjul til meg? Skal på en E39.

Kommer i løpet av torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil videre er sortimentet kun som annonsert. Sier ifra om noe dukker opp, men replika hjul lages jo ikke lenger så.....
Hei.

Har du flere type 4?

Vil de passe min 04 e46 Lim?

Desverre, da må du valse eventuelt. Kun de M-Tech som passer rett på din.

8,5x19 ET35 med 225/35 passer uten valsing. ET15 bygger jo mindre ut enn ET35 sant?

Da skal ve type 4 passe. Men de blir vel for langt inn i hjulbuen. Da kan man vel slenge på en spacer.

Også var det vel det med centerdiameter. Får du tak i ringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sen tilbakemelding denne uken. Litt hektisk på jobben rett før jul. Men dekk priser kommer snart. Når det gjelder utvalget er det kun de typene og størelsene som er nevnt. Har ønsker skrevet opp så skulle det bli tilgjengelig blir første post oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...