ZhilleN Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Hver sin smak, jeg liker ikke v8'er.. 6'er er diggere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Nydeelig! Likte ikk helt det som satt i, skulle heller vært en 6'eri denne synes jeg men.. tullball! 6'er er for kjærringer. ellers må meg si meg enig i resten av gjengen her, at Angel eyes ikke passet helt på denne. dog resten ser jo helt utmerket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Noen som vet hva disse lyktene heter eller? Skulle hatt noen slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Sor org. lykta dine, da blir dem sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 To ting som er feil her, speila, og motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Sor org. lykta dine, da blir dem sånn Blir nok ikke slik som de på bilde.. Lyktene heter MHW.. vanskelig å få tak i !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 MHW er ikke bare vanskelig å få tak i til facelift, men "borderline impossible". Men herregud, så bra de ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Heftig denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Nydelig var den.. Minuset var speilene. Originale evt dtm speil hadde gjort seg bedre. Og ja, AE på E30 er heller ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hver sin smak, jeg liker ikke v8'er.. 6'er er diggere! må nok si at jeg heller vil ha en v8'er enn en 6'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladida Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Noen som vet hvilken farge det er på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Bilen er opprinnelig en 318is og er lakkert i Brilliantrød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Ufattelig grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 lik farge som jeg har på e36'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Denna var tøff, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå