Andreasnicolai Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 kjøper du uorginale så er det fare for at de har masse prikker istede for en jevnt lysende ring. noe som igrunn ser helt jævlig ut. Igjen, er jo bare å reklamere?
Andreasnicolai Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Forran trenger du bare bytte lykteglassene... det koster ikke så mye... Var faktisk det som var planen, men da jeg snakket med en veldig hyggelig kar på GS så fant vi ut at det kostet ca 1800 kr for glass(husker ikke helt men). Han hadde ikke samvittighet til at jeg skulle bruke så mye penger på bare glassene. Derfor fikk jeg et tilbud på en av de uorginale lyktene som ble kostende bare 500 kr mer.
Sjøbuse Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 kjøper du uorginale så er det fare for at de har masse prikker istede for en jevnt lysende ring. noe som igrunn ser helt jævlig ut. Igjen, er jo bare å reklamere? er jo ikke noe og reklamere på når de er laga dårlig med LED pærer rundt i ringen så de får lys punkter rundt hele. som foreksempel her.
Andreasnicolai Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 er jo ikke noe og reklamere på når de er laga dårlig med LED pærer rundt i ringen så de får lys punkter rundt hele. Da misforstod jeg deg. Virket som om du mente at det var en typisk feil som oppstod når man kjøpte billige lykter. kjøper du uorginale så er det fare for at de har masse prikker istede for en jevnt lysende ring. noe som igrunn ser helt jævlig ut.
Saltkjelen Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Hvorfor ikke kjøpe originale faceliftlykter av Koed som koster 3850kr?!?
Andreasnicolai Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Hvorfor ikke kjøpe originale faceliftlykter av Koed som koster 3850kr?!? pr stk eller for et sett?
Saltkjelen Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 For ett sett.. Det er Hella lykter som er beregnet for ettermontering på E39 før 03/99 mener jeg det var. Det står uansett på nettsiden. Schmiedmann selger samme lykter for 5000kr, men de har også prisgaranti. Dvs. at de garanterer å være billigere enn konkurrenten så send de en mail så får du vel bedre pris der. Det forutsetter imidlertid at konkurrenten ikke har kampanje på det aktuelle produktet, noe Koed ikke har. Jeg skal imidlertid handle fra Koed da de holder til 10 min fra meg..
Flextron Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Bytta ut pærene i angel eyesene med led pærer
Andreasnicolai Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 For ett sett.. Det er Hella lykter som er beregnet for ettermontering på E39 før 03/99 mener jeg det var. Det står uansett på nettsiden. Schmiedmann selger samme lykter for 5000kr, men de har også prisgaranti. Dvs. at de garanterer å være billigere enn konkurrenten så send de en mail så får du vel bedre pris der. Det forutsetter imidlertid at konkurrenten ikke har kampanje på det aktuelle produktet, noe Koed ikke har. Jeg skal imidlertid handle fra Koed da de holder til 10 min fra meg.. Takk for tipset! Blir nok å åpne en dialog med Schmiedmann gjengen.
Andreasnicolai Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Finner ikke de lyktene du snakker om, alle lyktene jeg fant på Schmiedmann er uorginale?
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 vis du vil ha org hella facelift lyter foran så kan du kjøpe de hos koed.no hellanor.no bmw forhandler osv org lyter ser 100 ganger bedre ut en sånne jalla lykter der man ser diode prikkene rundt i ringene
Wacman Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Jeg har originale nye baklamper du kan få billig. ligger i esken og medfølger styreenhet. Det er "gel"-lampene til faceliften.
Wacman Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 må si at de originale lyktene ser best ut da.. sånne jalla-lamper fra diverse stylingsjapper har en tendens til å se billige ut..
Andreasnicolai Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Jeg har originale nye baklamper du kan få billig. ligger i esken og medfølger styreenhet.Det er "gel"-lampene til faceliften. Har du bilde eventuelt link? Styreenhet?
Wacman Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Næh, har ikke noen bilder av dem, det er lampene du får på alle E39 fra 2001 og opp, om du finner bilder av en sånn, driver og selger bilen min nå,men har ikke fått tatt bildene til annonsen enda,ellers kunne du sett der. Mener å huske styreenheten er med fordi faceliftlampene har dioder (langsgående striper) istedenfor vanlig lys. Er ikke noe hokus pokus å skifte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå