Zitr0 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Noen som kjører/har prøvd å kjøre med 100W i stede for 50 ? Noe merbar forsjell ? Tåler reflektorn dette uten å bli svidd/Deformert ?
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Reflektoren vil bli gul etterhvert. Og 100w pærene tåler ingen vibrasjon,så pærene går ofte. har prøvd det på en annen bil jeg hadde
fast Dog Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 idioti! du svir av det meste! prøv heller å ettermontere xenon! mye bedre lys!
korny Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 om du vil ha merkbart bedre lys uten exenon da dette faktisk kan gi bot, går du for osram sine nigthbreaker pærer. skift en og sett bilen til og lyse på en vegg.. du ser merkbar forskjell, men 90% vet eg ikke...
Simpel Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Du svir lyktene og dessuten er det forbudt Ettermontert Xenon er bare forbudt
Fliid Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Original styrke holder i massevis. Bytt lykteglass isteden, så ser du hvor problemet egentlig ligger.
eirik845 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Er darlig lys org. med nye lykte glass. bedre med hvite pærer men ikke bra ennå..
propan Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Du svir av ledningene,det er det største problemet.
StigJ Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Jeg har hatt 100W pærer i nær og fjernlys på min E46 sammenhengende i over 2 år nå. Eneste jeg har merka er at baksiden på AE ringene mine smelta litt. Reflektorene er like fine og det er og ledningene. Har og samtidig hatt 80W pærer i tåkelysene. Disse pærene kjøpte jeg hos www.umnitza.com. Tror nok ikke de er så veldig følsomme for rystelser siden de har vart i over 2 år og har sittet i en bil med stivt understell og store hjul (som har fått seg litt slag oppigjennom årene). Eneste minuset med disse pærene var at lysbildet var helt rart. Fikk ikke justert noenting og uansett hva jeg gjorde var bildet feil. Har nå kjøpt inn vanlige 55W pærer Merke Osram type xenonlook. Kan være Nightbreaker, men husker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå