Weltzin Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 samme skjedde med min, bare gått på castrol olje. tok en liten langtur og kjørte den god og varm så forsvant det ja
Hyggmaister Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Tusen takker alle sammen! Var det beste jeg kunne håpe på ;D cheers!
Fliid Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 At Castrol olje ikke blir slik med småkjøring ved kalde tider, det er bare tull. Tele, har lest innlegget du henviste til. Jeg har selv fått dette på "olje godkjent for motor" .
Rayb Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 ...jeg kan bare referere til egne erfaringer, brukte Shell sin Helix Ultra olje på motoren da jeg kjøpte bilen og fikk denne gule guffen, byttet til Castrol og nå tre år etterpå har ennå ikke problemet kommet tilbake. Men dette gjelder M54 motoren som skal være kresen på olje.
Richie85 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Men dette gjelder M54 motoren som skal være kresen på olje. Er den veldig kresen? Kjører Helix Ultra på min nå..
Rayb Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Ja "De" sier det! Husker første (og siste) gang jeg hadde dette, det var faktisk etter en kjøretur på 40 minutter og en bekjent av meg så bilen for første gang og ville se motor rommet... Vel resten er histore, aldri mer Helix eller andre oljer en' Castrol på M54'en. Men masse små/kald kjøring kan sikkert gi disse symptomene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå