tool-nes Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Veiv til å bygge M50B28 motor ønskes kjøpt. Gi et pip om du har en liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg har en slik veiv. Ogsä 135 mm räder hvis du skal bruke en motor med 2.5 Vanos motor. Enten M50 eller M52. De bruker 140 mm räder. Da kan 135 mm rädene fra M52B28 brukes. Har planer om ä stroke selv, men fär jeg en bra pris for veiven kan jeg selge den. Du fär si hvor mye du vil gi. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hvis noen lurer på å stroke M50 har jeg tidligere lagt ut rimelig omfattende info. Skulle noen trenge det er det bare å PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Trenger ikke råder. Vet ikke eksakt hvor mye en slik veiv koster jeg. Kan ikke komme med en ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Hvis jeg skal selge veiven sä koster den 3.500 kr + frakt. Og jeg mä sikkert snekre til en trekasse slik at den trygt kan sendes. Eventuelt med TollpostGlobe som jeg har avtale med. Det ser ut til at jeg reiser hjemover i morgen likevel, sä er ikke sikkert at jeg fär tid til ä ta ut veiven. Nä har du i alle fall en pris ä forholde deg til. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 hei, jeg skal snart plukke ut en hel M52B28 fra en 728i, den er snurret snart 360000 km og sviver noe dårlig på sylinder nr 5. hvis det kan være av interesse:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Fikk et knalltilbud på smidde råder og stempler ifra USA til M50B25. Så tror det blir til det allikevel. Beklager for styret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå