aaarseth Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Da var min andre BMW handlet, de ble en 320Si 06mod. Kjøpte den får ca. 2mnd. siden.. og er storfornøyd:) Litt info om bilen: BMW 320Si 2006mod 173hk M-pakke Carbonschwartz Metallic Svart alcantara sportskinn 18" Motorsport felger Soltak Regnsensor Parksensor bak+++ Har gjort: Skiftet parklyspære til kvite led HB4 k6000 xenon i grøftlysa Led pære i skiltlysa Led pære inn i bilen. Lakket bremsecaliptera svarte Skiftet indre og ytre styreledd H. foran (var litt slark) og en grundig vask innvendi Bilen har vert skolevogn før, og har vert folie på siden den var ny, men de skal av til sommeren.. Så lakken skal vere som ny under folie. Clutch, bremser og storservice var tatt rett før jeg kjøte bilen:) Planer: 20" felger Sort grill Frontspoilerleppe i carbon hekkskjørt i carbon Liten spoiler på bagasjeluka Bakrutesenker?!? Justerbart senkesett Sote rutene K&N filter. Ta av folien Med led pærer og xenon: Med vinterdekk:( Står litt info om SI her: http://biltesten.no/artikkel_les.php?b_titleid=235&b_chapterid=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Knallstilig bil Tøfft at noen tørr å skille seg ut med en så ny bil Likte bilen veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Folien var etter min mening nokså stilig, og jeg tror faktisk jeg ville ha ventet enda lenger med å ta den av med tanke på videre verdig fremover. Dog mener jeg at den er finere i sort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Takk for det:) Tenkte å ha på folien til over vinteren pga. salt/steinsprut osv.. men folien har byndt å løsne i limen noen plasser.. Men har tenkt tanken på å legge på nytt folie for jeg likte de veldi godt selv.. skiller seg ut fra andre E90`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Dette var virkelig tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Gratulerer med tøff bil. Likte folien:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Få på Blackline/Whteline bakltkter ASAP! Ellers veldig pen bil med gromme planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Flott bil. Du hvor langt er bilen gått siden du måtte skifte styreledd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Flott bil. Du hvor langt er bilen gått siden du måtte skifte styreledd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Fin bil du har! gammel kjøreskolebil i stavanger område denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Flott bil. Du hvor langt er bilen gått siden du måtte skifte styreledd.. Km stand er 140000.. Alle servicer er utført på bilen, så skal ikke ha så mye å si:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Fin bil du har! gammel kjøreskolebil i stavanger område denne? Takk for de:) Ja, din trafikkskole i stavanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Få på Blackline/Whteline bakltkter ASAP! Ellers veldig pen bil med gromme planer takker:) ja, nye baklykter me skal jeg ha.. de hadde jeg glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Tøff bil Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå